Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1452056 8 Dagen Overtijd En Nog Een Negatieve Test

• Auteur

Ik ben momenteel al 8 dagen overtijd, al verschillende tests gedaan maar nog steeds negatief. Welke test kan ik het beste gebruiken?

#4207417 Quote

Ik gebruik altijd de testen van clearBlue die vind het meest duidelijk en betrouwbaar.

Gr Silli

#4207419 Quote

clear blue vind ik ook het duidelijkst!

gr

#4207535 Quote

Ik ben erg tevreden over de kruidvat testen!
    Ik wil niet negatief zijn, maar ben zelf ook weleens 10 dagen overtijd geweest en alsnog volgde er een bloeding. De huisarts liet me weten dat dit een vroegtijdige miskraam is geweest!

Hopen op een positieve!

#4207565 Quote

Hoi Ukkietje,

Waarom bel je de huisarts niet even, misschien mag je wel bloed laten prikken!
    Ik gebruikte zelf clearblue.
    Ik hoop zo voor je dat het raak is natuurlijk en dat je gauw een positieve test zult hebben. Heb je nergens last van verder? Het idee dat je menstruatie komt of iets dergelijks?

Groetjes

#4207635 Quote

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie tips, ik heb eigenlijk nergens last van, alleen steeds een vaag gevoel in mijn onderbuik en een vettere huid. Ik wacht nog maar ff af, test het weekend anders weer en anders ga ik maandag maar ff de huisarts bellen.

Groetjes

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4207741 Quote

Helaas vanochtend weer ongi. Toch maar eens naar de dokter geweest. Ik moet over 13 dagen een echo laten maken om te kijken of ik wel werkelijk een eisprong heb. We wachten maar weer af.

Groetjes

#4207755 Quote

balen ukkietje,

hoop voor je dat uit de echo wel komt dat je een eisprong hebt!!

groetjes Kaatje

#4208143 Quote

hallo,

wat herkenbaar!! ik ben nu ook acht dagen over tijd en de test is nog steeds negatief…. (ik gebruik die van clear blue) ik heb wel kramp in mijn onderbuik, alsof ik ongi moet worden, al tien dagen..

als er maandag nog niks is gebeurd zal ik wel de huisarts bellen, maar word er wel een beetje onzeker van

groetjes, S

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen