Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1452058 Irritante Reclame Van Always

• Auteur

We ben intussen 1,5 jaar bezig om zwanger te worden en 2x is het mis gegaan.
    Iedere maand weer een enorme teleurstelling als je toch weer ongesteld bent!
    Daarom erger ik me kapot aan die reclame van Always. Daar wordt gezegd: je menstruatie is niet de meest leuke periode van de maand, maar zo laat je lichaam weten dat alles werkt.
    Hoe bedoel je alles werkt….dan zouden we allemaal snel en probllemloos zwanger worden.
    Ben ik nu de enige die zich daaraan stoort?

#4207418 Quote

Toevallig viel het me de laatste keer ook een keer op. Toen dacht ik ook, tja, als je gewoon elke maand braaf ongesteld wordt hoeft het heel niet te zeggen dat het werkt. Het is dus een beetje een voorbarige reclame.
    Wij ijn ook bijna een jaar bezig voor een 2e, dus wil ook nog niet echt vlotten.
    Gewoon maar wegzappen als de reclame voorbij komt.
    Gr Silli

#4207644 Quote

misselijke reclame had net een MK toen ik de reclame zag… dan kun je je voorstellen hoe ik me heb gevoeld.

groetjes

dolfijntje1981
    Bijdrager
    #4207890 Quote

hoi moeilijk,
    oneeeee zeker niet ik wordt er ook gek van! wij zitten in ronde 11. Ik zap altijd door of zet de muziek uit.
    liefs dolfijntje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen