Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1452174 Kledingmaat Rainbowbabies Of Simply Colors

• Auteur
  • MissM
    Bijdrager

Hoooi ervarenheidsdeskundige 😉
    Vraagje het lijkt mij leuk om na de geboorte de kleine een shirtje aantegeven met de naam. Ik hoorde laatst van iemand dat de shirtjes van rainbowbabies een beetje groot vallen en vind dat zelf ook als ik wel een siets bestelde voor me neefje. Hebben jullie hier ervaring mee? Hoorde dat iemand nl maat 44 had besteld voor de eerste dag.
    nah ik heb nog ff maar dacht er alvast overna!
    xx

#4207637 Quote

hoi, simply colors valt ook enorm groot had voor de geboorte van mijn dochtertje een shirtje gekregen met haar naam erop en ze heeft hem gisteren pas voor het eerst aan gehad!! ze is inmiddels al 14 weken!!!! dus 50/56 is eigenlijk 62/68

succes..
    groetjes non

#4207672 Quote

hoi missm,

dat heb ik ook gemerkt ja.
    ik had voor vorig jaar vaderdag een tshirt besteld met esmee loves papa en ze heeft hem zeker nog een jaar aangekund.
    nu moet ik er wel bij zeggen dat esmee niet zo heel hard groeit 😉

#4207673 Quote

o ja, ik had besteld bij simply colors

#4208613 Quote

simply colors valt idd groot, en ik vind de hals ook erg wijd..

#4212791 Quote

Rainbowbabies valt ook groot, maar geen hele maat zoals sc.
    Ik zou niet voor maat 44 gaan, gewoon bestellen bij rainbowbabies in maat 50/56.

read more image Lees ook: De bevalling: wat kun je verwachten?
    #4215438 Quote

ik zou naar http://www.goodmoodkid.nl gaan. Daar valt de maat precies goed en hebben ze ook jumpsuits, zo leuk!

#4227032 Quote

Wij hadden een RBB polo in maat 50-56. Het was het eerste shirtje dat onze zoon (3200 gram) aankreeg, maar hij kon er wel in zwemmen.
    Onder de polo zat een romper in een goede maat, dus het maakte niet zo veel uit.
    Leuke was wel dat hij het shirtje nog lang aan heeft gekund, dus ik zou het zo weer doen.

MissM
    Bijdrager
    #4242431 Quote

Ik heb voor een vriendin een shirtje besteld maat 44 korte mouw bij rb. die valt dus net zo groot als een 56.
    Ga dus voor mijn ventje ook gewoon een 44 bestellen voor de eerste dagen, ze hebben alleen maar korte mouw de rest bestel ik wel gewoon 50/56

Voor als iemand ook wil bestellen, dan weet je het.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen