Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1452185 Poepvlekjes

• Auteur

Hey iedereen,

Ik geef BV en als er poepvlekjes op de baddoeken zit of bij een klein ongelukje op een rompertje merk ik dat die moeilijk uit de kleding te verwijderen zijn.

Tips, adviezen, ervaringen???

groetjes Chantal

#4207596 Quote

Hi!
    Ik verwijder de vlekken door ze in een sopje van dreft te zetten. En goed wrijven uiteraard.

Lukt heel goed…suc6!

#4207597 Quote

Hi!

Het lukt mij om de poepvlekken eruit te halen door de kleren te weken in een sopje met dreft en te wrijven.

Suc6, Sonja!

#4207605 Quote

Hi!

Het lukt mij om de poepvlekken eruit te halen door de kleren te weken in een sopje met dreft en te wrijven.

Suc6, Sonja!

#4207638 Quote

Bleek wil ook nog helpen. Maar Dreft ga ik ook eens proberen!

#4207639 Quote

Ik heb vandaag zelf trouwens vrij veel succes gehad door het in te smeren met vloeibare ossegal zeep…..

dotjuh
    Bijdrager
    #4207651 Quote

ik krijg het met van alles eruit
    gewone handzeep, maar ook gewoon wasmiddel.
    beetje op de vlek smeren, wrijven en klaar. daarna in de wasmachine en tis weer helemaal schoon

marjan1980
    Bijdrager
    #4207913 Quote

hoi
    ik gebruik die vloeibaar vanisch ofzo roze fles.ik heb ook die spray.maar als ik die vloeibaar bij me was doet gaat al schoon.
    paar jaar terug had je dat merk, dubbele spuit fles,witte en roze gedeelte dat was helemaal super spul.maar het is niet meer te koop.
    verder kreeg ik het anders er ook niet uit.
    gelukkig gaat het nu nog aardig goed,begin was het vaak zodra ik aan het verschonen was begon ze te poepen.maar gebruik nu alleen maar pampers,andere ging het altijd mis.dus bij deze automatisch gewoon weer pampers.
    succes laat even weten als het gelukt is.wat je heb gedaan om het eruit te krijgen.
    gr marjan

#4208003 Quote

Vanish! (alleen dan in poedervorm)

Hier alle kleertjes waar ik zulke vlekken op heb een nachtje in een emmertje met vanish en daarna gewoon mee in de wasmachine… en niks meer van te zien! Ook niet als je het tegen het licht aanhoud.

Haha lijkt wel een reclamepraatje zo… maar het is toch serieus waar… Hoe niet te schrobben/wrijven enzovoorts.. toch wel erg prettig 😉

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen