Het is maar net wat je wilt, toen ik 22 was wilde ik o zo graag een kindje, maar we wilden ook trouwen en even sparen en een eengezinswoning, we hebben daar op gewacht en inmiddels ben ik 6 jaar verder en heb ik een dochter. Maar ik persoonlijk was blij dat ik alles eerst gedaan had (bijvoorbeeld, het is makkelijker een hypotheek te krijgen op 2 volledige salarissen als 1,5) ook mijn man en ik verdienen ten opzichte van 6 jaar geleden meer. Maar dat zijn keuzes die je zelf moet maken,mijn vriendin was 22 jaar toen ze haar eerste dochter kreeg, en dus een hele jonge moeder wat natuurlijk ook leuk is.
Ik was altijd stikjaloers op die meiden die al kinderen hadden, maar nu hoor ik hun toch zeggen dat ze het “jammer”vinden dat die babytijd nu alweer voorbij is voordat ze 30 zijn en iedereen om hun heen nu kinderen krijgt.
Je moet zeker doen wat jullie gevoel zegt en niet wat andere zeggen, ik vind het trouwens al heel goed dat je erover nadenkt of het allemaal verstandig is, dus je hebt het zeker op een rijtje.
succes met jullie keuze
gr