Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1452296 Eisprong Dag

• Auteur

Hallo allemaal,
    ook ik ga proberen om zwanger te worden. Ik vraag mij alleen af of je altijd in je cyclus op dezelfde dag je eisprong hebt of varieert die per cyclus?
    Wie weet hier het antwoord op?

#4207661 Quote

hallo djojsie
    ik weet niet of je aan de pil bent geweest maar ik ben dat wel 10 jaar geweest en moest dus eerst ontpillen waardoor ik dus in het begin een onregelmatige cyclus had.in de week dat ik mijn eisprong heb klussen we altijd om de dag maar helaas na 8 ronde nog steeds niet raak.
    hoop voor je dat je snel zwanger bent.
    liefs knorrie

#4207770 Quote

Hoi Djojsie
    Dat hoef niet, ik voel mijn eisprong altijd en dat varieert van 14 tot 16 dagen na mijn eerste dag van de menstruatie.

Gr.

#4207786 Quote

De eisprong vindt plaats zo rond 14 dagen voordat je ongesteld zou moeten worden. Dit kan 1 of twee dagen verschillen. Wanneer je je eisprong niet voelt kun je dit zien aan je afscheiding, deze is zo rond je eisprong, dus je vruchtbare dagen, wit helder slijm waar je draden van kunt trekken. (klinkt misschien wat vies, maar hieraan kun je dit herkennen). Je kunt dit ook opzoeken via Google.

Succes en hopen dat je snel zwanger mag raken..

#4207879 Quote

Ik weet niet of het steeds dezelfde dag van je cyclus is, zou wel handig zijn. Hoef je maar 1 keer die dure ovulatietesten te kopen… Afwachten maar.

Iloontje2286
    Bijdrager
    #4208244 Quote

ligt er ook aan of je elke maand op dezelfde dag ongesteld wordt. Want als dat al verschilt schuift je eisprongdag ook natuurlijk. Je zou eens ovulatietesten moeten gaan doen dan kun je eens kijken wat het doet. Ik heb een cyclus van 31 en op dag 17 me eisprong. Met behulp van clomid 50 mg hoor! Je moet eens kijken op http://www.sensitest.nl voor ovulatie zijn goedkoop en werken goed!
    succes

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen