Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1452365 Getest

• Auteur
  • Lilala
    Bijdrager

en ook ik ben zwanger van mijn 4de kindje! ik denk dat ik rond 3 april uitgerekend ben ! spannend allemaal weer hoor. zal wel lekker druk worden met 4 kleintjes! haha

groetjes Raya
    mama van Neo, Aeon en Ro

#4207717 Quote

gefeliciteerd! Ik hoop over 1,5 week mijn vierde kindje op deze wereld te verwelkomen!Geniet van je zwangerschap,want het zal nog vlugger gaan als bij nr.3!haha!
    Liefs,

#4207748 Quote

Gefeliciteerd!! leuk de vierde!!!! hier namelijk ook een mama zwanger van de vierde!! 21 weken nu, 20 dec uitgerekend!! geniet er weer van! want het gaat toch wel weer hardt!! groetjes Claudia

#4207759 Quote

gefeliciteerd leuk hoor! zat jij vorig jaar ook niet op het juni forum trouwens?

#4207760 Quote

gefeliciteerd ;leuk hoor een 4de! ik ben nu 19 weken zwanger van nr 3 maar denk dat het daar hier wel echt bij zal blijven Zat jij trouwens ook op het juni forum vorig jaar?
    jou en je kinderen z’n namen komen me namelijk zo bekend voor

groetjes mira

#4207772 Quote

Hoi,
    Gefeliciteerd, blijft spannend he!!!
    Ik ben een maandje eerder uitgerekend van ons vierde kindje, wij hebben al 3jongens en jij?
    Geniet ervan. groetjes MJ

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Lilala
    Bijdrager
    #4207778 Quote

bedankt voor de felicitaties! leuk dat er toch nog zoveel meiden zijn die voor zoveel kindjes gaan!

@ mira. ja dat klopt ik zat met mijn jongste bij het juni 2009 forum. hij is uit eindelijk 1 juli geboren. Leuk dat jij ook weer zwanger bent!

MJ ik heb een jongen van bijna 4 een meisje van 2 en een jongen van 1 jaar

Groetjes
    Raya

#4207832 Quote

Gefeliciteerd meid , echt leuk om 4 kinderen te hebben ,nou geniet er van

groetjes
    Semar

#4207853 Quote

van harte gefeliciteerd!

xx sas

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen