Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1452413 Zwanger Of Toch Niet

• Auteur

Hallo allemaal,
    Sinds mei zijn mijn vriend en ik gestopt met de pil en hopen we dat we snel zwanger mogen worden.
    Nou voel ik me de laatste dagen niet fit, misselijkheidsvlagen, snel warm en koud, gevoelige borsten en het gevoel dat mijn buik s’avonds dikker is. Vorige week ben ik wel 3 a 4 dagen ongesteld geweest, de pijn die ik daarbij had was zeker minder dan de vorige keren.
    Maar gezien mijn ‘klachten’ vroeg ik me af of ik toch zwanger zou kunnen zijn.. Ik heb meerdere verhalen gelezen of forums van vrouwen die ook gewoon ongesteld zijn geweest de eerste maanden van hun zwangerschap.
    Wat denken jullie?

#4207771 Quote

Hoi Fa,

Ja, je kan ongesteld worden en toch zwanger zijn… Het lullige van die symptomen is dat ze op van alles kunnen duiden. Als je zwanger blijkt dan zijn het zwangerschapssymptomen, maar als je niet zwanger bent kunnen het gewoon symptomen die met een wisselende hormoonspiegel of een griepje te maken hebben zijn… Alleen testen geeft uitsluitsel!
    Ik heb precies hetzelfde de afgelopen anderhalve week… was vorige week maandag ongi, maar bleef gevoelige borsten houden wat ik normaal niet heb! Nu twee dagen geleden opeens weer bloedverlies alsof ik weer ongi ben! Terwijl ik normaal regelmatige cyclus heb… Ook af en toe wat misselijk geweest in de avond enz. Ik zit dus net als jij continu te twijfelen…
    Dussss testen of afwachten helaas! Succes!

#4207779 Quote

Hoi Claar77,
    bedankt voor je reactie, ik zit erg in twijfel.. Ik zou heel graag morgenochtend willen testen, maar zie ook op tegen een eventuele teleurstelling.
    Ik heb ook een regelmatige cyclus, ook na het stoppen met de pil. Gevoelige borsten heb ik ook nooit en daarbij komt dat ik de laatste dagen ook erg moe ben. Nou ben ik snel moe, dus dat hoeft niets te betekenen.
    Misschien dan morgen toch maar testen, dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn…

Jij ook succes met afwachten.. Hoe moeilijk dat ook is :S

#4207845 Quote

Hoi FA1985

Ik wil je niet bang maken, maar het zou heel goed kunnen dat het symtonen zijn van het ontpillen. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar hou hier wel rekening mee. Ik ben inmiddels al ruim een jaar onderweg en had in het begin ook de eerste maanden sterk het gevoel dat ik zwanger was. Het ontpillen kan geen pretje zijn, ik heb bijvoorbeeld niet meer zo’n mooie huid als voordat ik met de pil begon en tijdens de pil. Al die hormonen ook! Ik ga voor je duimen en laat het wel even weten he?

Groetjes Vic

#4207847 Quote

Hoi Vic,
    Ja ik besef me goed dat het van het ontpillen kan zijn hoor! Ik lees ook veel verhalen over schijnzwangerschap.. Maar morgenochtend gaan we testen, zodat we zelf ook weten waar we aan toe zijn 🙂
    Ik zal een berichtje achter laten morgen..

Groetjes

#4207988 Quote

Helaas, een negatieve test vanmorgen..

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4208014 Quote

balen.
    hopelijk heb je de volgende ronde wel een positieve test in handen.
    succes

#4208105 Quote

Ha Fa, wat jammer en vervelend… Ik moest vanochtend met spoed naar gyn ivm veel bloedverlies afgelopen 3 dgn. Blijk ik dus wel zwanger te zijn! 6 wkn… En ik ben precies 2 wkn geleden ongi geworden 5 dgn lang… Ik bedoel maar, je lijf kan je redelijk voor de gek houden! Nou heeft de gyn mij ook niet gefeliciteerd moet over 1 wk echo om te zien of t groeit en klopt, dusss het nog spannend de komende tijd…
    Hoe dan ook wens ik je wél veel succes! Grtjes

#4208156 Quote

Claar 77 succes er mee spannend

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen