Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1452458 Zwangerschapsvergiftiging

• Auteur

Vanmorgen heb ik weer controle gehad bij de verloskundige. Mijn bloeddruk was veel te hoog( @ sens jij opperde dat al bij mijn topic over misselijk, helaas had je gelijk)
    Ik werd gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis waar na verder onderzoek( en 3 uur verder) beginnende zwangerschapsvergiftiging werd vast gesteld. Morgen ochtend moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik kreeg het advies om een tas met spullen mee te nemen dus ik probeer me er op voor te bereiden dat ik morgen moet blijven.

Dus dat wordt ff afwachten morgen, hopelijk slaan de medicijnen die ik heb gekregen aan en kan ik morgen een berichtje sturen dat ik het weekend lekker thuis mag blijven.

#4207812 Quote

Bah, wat vervelend! Ik hoop met je mee dat de medicijnen aanslaan en dat je niet hoeft te blijven..
    Sterkte!

#4207816 Quote

Getver, daar zit je echt niet op te wachten!! Ik hoop voor je dat het meevalt en je morgen weer lekker mee naar huis mag!!

Sterkte!!

#4207827 Quote

He wat vervelend zeg! Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden nu natuurlijk, maar ik hoop voor je dat het meevalt morgen!

Sterkte!

#4207857 Quote

Meid, ik leef met je mee. Ik hoop dat het meevalt en dat je de laatste weken (?) thuis mag zijn.

Veel sterkte!

#4207864 Quote

Esje, dat is balen.
    Ze zullen in ieder geval goed voor je zorgen. En ik weet uit eigen ervaring, ik mocht ook weer naar huis toe maar bleef goed onder controle.
    Dus je kan dat altijd voorstellen bij de gyn. Je zal ook zien dat je bloeddruk vast nog wat afzakt. De spanning en de schrik werkt ook mee he!!!
    vergeet dat niet.

Sterkte meid, men duimpjes draaien voor je.

liefs nath

#4207891 Quote

Hey..

das ff schrikken inderdaad. Ik hoop dat de medicijnen je helpen. Wees maar blij dat ze er vroeg bij zijn!

Sterkte en succes

#4207910 Quote

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden!!!!

Gelukkig ben ik inmiddels al 36 weken en een dag dus ben al een heel eind in de zwangerschap!

We zullen het morgen allemaal wel zien en mocht het nodig zijn dat ik in het ziekenhuis blijf, ach dan wordt er goed op mij en de baby gelet. We zien het allemaal wel mijn blijf stiekem wel hopen dat ik morgen vanuit huis jullie kan laten weten dat het goed gaat!

#4207947 Quote

heh bah wat vervelend voor je!
    zo heb ik mijn eerste zwangerschap ook een nachtje in het ziekenhuis gelegen doordat ik beginnende zw. vergiftiging had.
    ik mocht helemaal niks meer doen en heb 2 weken alleen maar gelegen! ze hebben me zelfs nog een week overtijd laten lopen met een veel te hoge bloeddruk en 30 graden!!!
    ik hoop voor je dat de medicijnen aan slaan, en dat jij niet zo hoeft te kwakkelen als ik toen!

liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen