Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1452770 Zoveel Honger En Lekkere Trek

• Auteur
  • reisa
    Bijdrager

Tot nu toe heb ik eigenlijk normaal gegeten. Maar de laatste dagen, oei. Ik heb al een (voor mij) enorme hoeveelheid chips, koek, snoep enz. op. Heerlijk!!!! Nu heb ik ook nog vakantie, dus de hele dag de tijd om aan lekkere dingen te denken! Is het herkenbaar?

#4208224 Quote

Ha ha, heel herkenbaar!!!

Ik heb iedere dag zo veel zin in frietjes en kaassouffles. Maar mijn vriend is aan het lijnen en met een 2-jarige rondlopend kom ik helaas erg weinig aan lekkere dingen toe. Voordeel is wel dat ik daardoor nog geen kilo ben aangekomen…

Maar ik zou zeggen: lekker aan toegeven als het kan en je vooral niet schuldig voelen!

#4208270 Quote

ik heb deze week ook zoete trek terwijl ik van te voren niets op zoet gaf juist hartig.. en eten ging helemaal niet nu krijg ik eindelijk mijn bord avond eten weer op.. Mijn vriend is er erg blij mee hij werd het moe om steeds mijn restjes op te eten

#4208338 Quote

Hahaha! Super. Ik ook ja. Ik hield het expres wat in de hand omdat ik de vorige keer 30 kilo ben aangekomen. Op zich vind ik dat geen punt, maar net de laatste 2 dagen begon mijn buik te “scheuren” en nu heb ik striae. Maar ach mijn buik groeit nu toch al 2 keer zo hard zonder snoepen dus heb bedacht dat het dan vast niet uitmaakt als ik er wel bij snoep ;).

MissM
    Bijdrager
    #4208349 Quote

Ik heb ook mega trek in van alles.. en hele erge honger soms.. maar probeer wel op te letten want ik heb nogal aanleg.. ben ook nu al 6 kilo aangekomen maar voor dat ik zwanger werd schommelde mijn gewicht ook wel eens 4 kilo… als ik niet oplet kom ik zo aan nl.
    Maar ik heb ook mega trek in frisdrank enz.. en dat had ik nooit dus die suikers werken ook wel mee!!

#4208406 Quote

Ik ben ook een zoetekauw geworden, echt erg. Nu wil ik graag brood met jam of hagelslag en dat had ik eerst haast nooit. Voordeel is nu wel dat ik ineens meer fruit ben gaan eten. Ik ben alleen gevoelig voor hypo’s dus teveel suiker mag ik hoe dan ook niet. Ik ben tot nu toe 2,7 kilo aangekomen en 21 weken op weg nu.

#4208409 Quote

Ik ben ook een zoetekauw geworden, echt erg. Nu wil ik graag brood met jam of hagelslag en dat had ik eerst haast nooit. Voordeel is nu wel dat ik ineens meer fruit ben gaan eten. Ik ben alleen gevoelig voor hypo’s dus teveel suiker mag ik hoe dan ook niet. Ik ben tot nu toe 2,7 kilo aangekomen en 21 weken op weg nu.

#4208559 Quote

Wow, ik voel me een walrus als ik dat zo hoor. Ik ben al 10 kilo aangekomen en zit in week 22.

#4208592 Quote

@ Reisa,

Ik herken het helemaal, ik heb ook veel meer trek dan normaal en dan vooral in lekker zoete dingen!

@ Suzanne72,

Geen paniek, ook ik ben al 10 kilo aangekomen in 22 weken!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen