Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1452796 Slapen Met Voedingskussen

• Auteur

Meiden, ik ben voor de derde keer zwanger en hoef niet veel te kopen, omdat ik bijna alles nog heb. Wat ik voorgaande zwangerschappen niet had is een voedingskussen. Dat heb ik dus nu wel gekocht, omdat het lekker zou slapen… Maar hoe? Ik ben er nog niet helemaal uit…

Wie helpt mij?

Groetjes Annemieke

reisa
    Bijdrager
    #4208232 Quote

Ik heb er nooit mee kunnen slapen. Maar ik ken ook vrouwen die het erg prettig vinden.

#4208269 Quote

ik leg het tussen mijn benen en gooi mijn been eroverheen zodat ik toch lekker op mijn zij kan liggen.. als ik het zonder voedingskussen doe dan druk ik mijn buik plat en dat gevoel is niet prettig..

#4208336 Quote

Ik doe hem ook tussen mijn benen. Dat is prettiger voor mijn bekken. Ligt die een beetje recht als ik op mijn zij lig.

#4208454 Quote

Haha ook ik vind het prettig. Tussen mijn benen, en dan een deel onder mijn buik leggen. Zo hebben mijn banden een beetje rust en probeert beeb zich niet onder mij te manouvreren haha.

Succes

Liefs Irene

MissM
    Bijdrager
    #4208465 Quote

Ik heb het zelfde probleem, Annemiek.
    Ik vind hem persoonlijk te hoog om mijn been op te leggen. Ik gebruik nu een hoofdkussen om een beetje op te leunen.

Ik vind het wel erg lekker om hem bij het voeten eind te leggen en mijn voeten en benen op te laten rusten. Dit geeft veel verlichting savonds. Je hebt dan steun tot ongeveer je knieholtes dus precies je kuiten die lekker hoog liggen!

#4208466 Quote

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

@MissM: grappig om te lezen dat jij hem precies gebruikt als ik. Lekker die benen omhoog en een hoofdkussen vor onder mijn buik…

Zo te lezen laat ik hem daar maar even liggen en heb ik er straks met nog meer buik misschien wel profijt van.

Groetjes Annemieke

#4208469 Quote

Sommige modellen kan je ook wat leger maken. Vaak zijn ze veel te veel gevuld en dat is niet prettig.

#4208593 Quote

Ik heb een gewoon hoofdkussen tussen mijn benen als ik op m’n zij lig en moet zeggen dat dat prima werkt!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen