Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1452818 Wie Heeft Ervaring Met Online Bestellen Van Voedingbehas

• Auteur

Hallo allemaal,
    Ik zoek een online winkel die snel levert,maar wil graag referenties van mensen die goede ervaringen hebben, ook met evt.terugsturen enz.
    Ik moet nog 2 goede voedingbh,s hebben.liefst van merk Anita, maar het lopen wordt wat minder vanwege pijn in mijn onderkant.Dus echt shoppen zit er niet meer in.

Wie heeft ervaring?en de gouden tip??
    Ik wacht af!

Bedankt alvast!
    groet,

#4208228 Quote

Geen gouden tip, wel het advies, niet online doen!!!
    Ik heb bij de livera 10 bh’s aangehad waarvan 1 goed zat.
    Ik weet wel een maat groter dan wat ik nu heb, en ook de omvang groter.
    Ik weet dat ze Anita bij Bebel/ Duimeland verkopen, misschien kun je dat online bij hun doen. Duimeland heeft goede service, waarom stuur je niet iemand???
    Mijn moeder is kraamverzorgster en die vertelde laatst het verhaal dat ze altijd in de gezinnen de man op pad stuurt. En de man heeft zoiets van maar hoe groot??? Maatje Meloen zegt men mam dan. hahah vond wel leuk verhaal.

Oja geen voedingsbh bij de h&m weghalen vallen zeer klein uit.

succes meid, enne laatste loodjes geniet ervan.
    aug forum zijn ze al aardig op weg met de bevallingen leuk zeg. ik half september.

liefs nath

jokos
    Bijdrager
    #4208276 Quote

hoi, ik heb ze online besteld bij de hema. Werkt prima!

gr. Joke

#4208332 Quote

Ja ik heb ze ook online bij heme besteld en ze zijn goed hoor ….!

groetjes . Semar

#4209341 Quote

idd hema is prima, zo ook wehkamp, heeft manlief idd gedaan tijdens kraamweek. Maar als ik nog wat mag zeggen de meegroeibeha van hema heb ik later eigenlijk altijd aan gehad want die voedingsdingen lijken soms wat vreemd door je kleren heen, vind ik persoonlijk. omdat ze het ene moment maat meloen zin en dan weer leeg, en dan gaat het voedingsgaatje zeg maar, beetje raar om je borst zitten, ofwel eruit puilen.
    naja, is mijn ervaring met maat voetbal, hihi
    xxx

#4209485 Quote

Ik heb zojuist voedingsbh bij bellyfasion.nl besteld.ze hebben er ook grotere maten en voedingsbh met beugels.en van het merk Anita ook.zodra je betaald hebt krijg je hem opgestuurd,en zonder verzendkosten!
    ben er tevreden over.
    liefs jootje

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

zusss
    Bijdrager
    #4210211 Quote

zijn die voedingsbh’s van de hema ook voorgevormd?
    of van die slappe dingen?
    kheb nu zo’n slap ding van de kruidvat, maar die moet ik eigenlijk niet

#4211287 Quote

Ik heb ze de vorige zwangerschap besteld bij wehkamp en die prima bevallen.
    Kan ze nu bij de volgende gewoon weer gebruiken

#4211835 Quote

Een hele fijne online winkel is prettymum.nl ook voor voedingskleding en dergelijke. Ze leveren snel en als je de maattabellen goed volgt dan past het ook prima. Ook veel spullen van Carriwell ook een fijn merk.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen