Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453046 Hoe Lang Wachten

• Auteur

Hey lady’s!

Ik vraag me af hoe lang jullie van plan zijn om te wachten voordat jullie het vertellen…? Tis maar de vraag natuurlijk of dat zo lang lukt…

#4208398 Quote

Ik wil zelf eigenlijk wachten tot ik mn termijnecho heb gehad zodat ik in elk geval A weet hoelang ik werkelijk zwanger ben, en B dat we dan het hartje hebben gehoord…
    Maar ik kan wel gillen van blijdschap en heb het idee dat mensen het aan me kunnen zien…
    Ik hoop het dus in elk geval nog zon week of 5 a 6 voor me te kunnen houden

#4208411 Quote

hoi eerstekeer,

uiteraard bepaal je dat helemaal zelf. ik ben nu ongeveer even ver als jij.
    ik heb het gisteren aan mijn moeder verteld en aan de oom en tante van mark. dat laatste was niet de bedoeling, maar ze wouden mij een alcholische drankje aanbieden en ze namen niet echt genoegen met nee. dus ja, dan sta je met je rug tegen de muur.
    wel hebben ze beloofd om het nog even stil te houden. aankomende zaterdag gaan we het aan mijn familie vertellen en ik denk ook binnen nu en 2 weken aan de familie van mijn man. de rest (collega’s, buren) vertellen we het pas over 6 weken.

Lilala
    Bijdrager
    #4208458 Quote

nou bij mij weet mijn omgeving het gewoon. viel ook weinig geheim te houden want volgens mij kunnen ze het aan me ruiken ofzo.

En ja je hebt altijd kans op een miskraam en ik moet zeggen dat ik erg gelukkig was met de steun van me familie toen dat gebeurde. ik persoonlijk moet er niet aan denken om dat alleen te moeten doormaken. ik denk dat het gewoon heel verschillend is bij iedereen. net wat je eigen voorkeur heeft natuurlijk! Als het je maar een goed gevoel geeft toch!

Groetjes
    Raya

#4208487 Quote

Wij hebben het aan onze ouders en broers/zussen verteld.
    De rest krijgt het te horen na de echo.
    Ik heb het ook tegen m’n werkgever moeten vertellen (omdat ik van locatie wilde overstappen vond ik het wel zo netjes om het maar te vertellen aan m’n eventuele nieuwe werkgever)

#4208652 Quote

Waarom weet iedereen de datum van z’n echo al?
    Ik heb alleen maar een afspraak moeten maken voor de intake.

#4208661 Quote

Bij het maken van die intake-afspraak gaf de mijne aan dat ik meteen een echo zou krijgen. Vandaar. Ik ging er niet vanuit, maar ze hebben zelf zo’n apparaat.

#4208676 Quote

hoi missym,

ook bij mijn intake krijg ik gelijk een echo. althans dat hebben ze toen bij mijn eerste ook gedaan. het was toen wel een inwendige, omdat ik minder ver was dan dat ik zelf dacht.

#4208685 Quote

Heb een afspraak gemaakt vanmorgen bij de huisarts. Kan morgen vroeg direct komen.
    Volgens de assistente is de kans groot dat ik ook vroeg een echo krijg omdat ik niet zeker weet dat ik op 5 week zit, kan ook 9 zijn…
    Ik hoor het dus morgen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen