Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453079 Agian De Mirena Spiraal

• Auteur

sorry hoor meiden maar weer effe spuwen

heb sinds 8 juni de mirena geplaats laatste dag menstruatie toen een paar dagen erna nog heftig gevloeid en toen 7 weken later weer ongi en gevolg… nu nog steeds al ruim 2 weken…..
    tis echt zo funest voor mn borstvoeding plus dat ik er lichtelijk gestoord van wordt grrrr maarja wta ga ik doen he…. over b2 weken gaan we op vakantie en heb er dan echt GEEn behoefte aan anders bey bey zwemmen enzzo:S:s

wie o wie herkent het en heeft tips ofzo??
    na mn eerste was ik meteen niet meer ongesteld dus valt me vies tegen nu….

#4208440 Quote

nadeel is dus dat ik bij de eerste dor de pil heen zwanger ben geraakt…. plus ik geef nog borstvoeding dus mag geen pil…

#4208443 Quote

oh das echt minder, blij dat ik er dus toch niet voor ben gegaan.
    Maar ja je hebt verder eigenlijk maar weinig opties, zeker ivm met de BV en zwangerschap door de pil heen. De enige wat ik nog zou kunnen bedenken is een pessarium, al zou ik dat zelf ook niets vinden.
    Verder zou ik niet weten wat zou kunnen helpen.

Wat ik wel wil zeggen is omdat je nu al een tijdje vloeit, let erop dat je ijzer gehalte niet teveel daalt. Appelstroop op brood ed, zeker als je op vakantie gaat en er nog last van hebt.

Ik hoop voor je dat het snel anders wordt.

Groetjes Pauline

#4208450 Quote

heej pauline

nou ik ga morgen ook bellen (weer) naar de gyn want ben zooooo moe en dizzy met vlagen… heerlijk met 2 kids….

#4208461 Quote

Jemig, wat een gedoe zeg! Het is wel een gezeik met die voorbehoedsmiddelen… want als die mirena niet helpt, wat dan :-s Ik hoop dat je gyneacoloog wat zinnigs te vertellen heeft!

#4208479 Quote

Ik vind het ook 10 x niks. Ik vloei sinds de week na plaatsing, nu 9 weken geleden. Dus maw, ik vloei al 8 weken ondoorbroken. Tja, wel een goed voorbehoedsmiddel dus, want heb geen zin in een smeerboel in bed 😉

We zijn er ook uit dat ons gezinnetje compleet is, dus als mijn man “geholpen” is, en het is nog steeds zon drama, gaat ie eruit.

#4208485 Quote

wrs niet… geduld geduld zal ie wel zegge:s

twiki
    Bijdrager
    #4208496 Quote

Waarom gebruik je niet de persona zoals ik?
    Niets hormonen in je lijf.

#4208500 Quote

nou persona is echt niks voor mij zonder pil/spiraal was ik heftig ongesteld en onregelmatig… ook mn ei is niet de standaard 14 dagen erna… dus doe maar niet hihi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen