Hi ladies,
Ik heb er echt nog totaal geen ervaring mee, dus ik schreef hierboven op hoe ik het nu voor me zie. Maar voor de duidelijkheid: wij bepalen zelf waar we wel/geen zin in hebben en ik laat me nergens toe verplichten hoor! Ik zie in zekere zin zelf wel een beetje op tegen die hordes ooms en tantes die (naar ik verwacht) langs willen komen… Dat bedoel ik met 3 bezoekjes tegelijk: nodig ze uit voor hetzelfde moment, dan zullen ze wel snappen dat ze niet oneindig kunnen blijven plakken en dat het volle bak is. Of ik doe gewoon wat tantes alleen overdag. Heb er nogal veel, dat is het punt…
Ik denk dat de meeste mensen in onze omgeving hun plaats wel kennen, (idd. net zoals ik!!!) maar je hebt er tussen zitten…
Nee, eerlijk gezegd kijk ik er naar uit om ons kindje te laten zien aan alle mensen die dichtbij staan, maar die grote schil van mensen die verder weg staan… dat lijkt mij ook niet alles. Anderzijds wil ik er ook positief tegenaan kijken: ze komen allemaal uit interesse en doen er moeite voor.