een tijdje geleden werd er op deze site gevraagd om eicel donatie.
ik wist het zeker… dat wilde ik doen!!!!
ik wilde die mensen helpen om hun droom uit te laten komen, net zoals dat mijn droom tot 2 keer toe is uitgekomen.
ik ben alles helemaal uit gaan pluizen, heb met erwin gepraat en daarna met de huisarts.
maar die vertelde me, dat er een kans inzit dat alles daar beschadigd kan raken en de kans bestaat dat je daarna zelf geen kinderen meer kan krijgen.
nu is dat bij ons zowieso maar de vraag net zoals bij iedereen alleen bij ons is de kans net iets hoger)
maar ik kan nu niet uitsluiten of we over een jaar of 2 er geen 3e bij zouden willen.
wat erwin en ik hebben afgesproken:
we wachten nog 3 jaar. als we dan geen 3e willen (nou ja, ik want erwin heeft het nu al over een 3e haha) dan ga ik eiceldonatie doen.
erg prettig lijkt het me niet, zo’n grote naald in je maar tis voor een heel goed doel!
k ben gelukkig nog heel jong, dus dat scheelt alweer. weet alleen niet of ze mn eicellen kunnen gebruiken aangezien mn verleden maar dat hoor ik dan vanzelf wel. niet geschoten is altijd mis vind ik.
draagmoeder zou ik nooit kunnen zijn.
teneerste ben ik het eerste en t laatste kwartaal altijd ziek en ten 2e… ik zou zelf te veel van het kindje gaan houden om het daarna na 9 maanden af te staan.
liefs, do