Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453357 Moeders Voor Moeders

• Auteur

hoi dames,

als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    gaan jullie aan moeders voor moeders doen?
    ik heb besloten om het deze keer niet te doen.
    ik vond het bij de 1e zwangerschap zo lastig om elke keer keurig alles op te vangen en elke keer naar boven te gaan als je moest plassen.
    ook vind ik die bakken waar je urine in komt zo stinken.
    maar ik vind wel dat ze goed werk doen. dus daarvoor petje af voor degene die het wel doen (of weer doen)

#4208736 Quote

Ik doe het ook niet. De vorige keer kon de vrouw van moeders voor moeders zich al niet aan de meerdere gemaakte belafspraken houden om een afspraak te maken dat ze langs kwam. En ik zou het ergens moeten afgeven en dat red ik gewoon niet met me werk.. Vind het ook super goed werk en top als a.s moeders het wel doen!

#4208743 Quote

Ik zit nog te wachten op een telefoontje van de mevrouw van MvM, die is op vakantie en zou volgende week weer terug zijn.
    Als ze het bij mij thuis ophalen, ga ik zeker weer mee doen. Kleine moeite en ik denk een groot plezier :).
    Ik heb geen zin om zelf de flessen weg te brengen, dus dan doe ik er niet aan mee. Een lijstje van plaatsen waar ze ophalen heb ik niet kunnen vinden, dus ik wacht nog even af.

Lilala
    Bijdrager
    #4208773 Quote

Lilala
    Bijdrager
    #4208774 Quote

nou ik doe dit keer niet mee. die geur… en me maag… en pffff nee het is me te veel gewoon. deze keer niet 🙂

#4208785 Quote

Heb me wel aangemeld, maar nog geen gesprek gehad… verder is het afhankelijk van ofze het ophalen. Ga dr zelf niet mee slepen.

#4208794 Quote

Ik heb wel gehoord dat die geur minder erg is. Ik hoop het maar. Want ik vond het ook erg vies.

#4208903 Quote

Heb me ook aangemeld. Morgen komen ze voor een gesprek. We’ll see.

#4209279 Quote

Ik heb er net achteraan gebeld. De instrucrice komt morgen langs. Er is een depot vlak bij ons dus heb toch maar toegezegd dat ik het dan wel breng. Tis een kleine moeite en wie weet word er weer iemand net zo gelukkig ls dat wij nu zijn alleen dan met hulp van mijn urine…
    We zijn dr in deze wereld toch ook om elkaar te helpen! Of niet dan!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen