Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453473 Spullen Kopen

• Auteur

Hallo dames,
    Wij hebben net onze 12 weken echo gehad (geweldig!) en ik heb gelijk zin om allemaal leuke spulletjes te kopen.
    Ben druk internet aan het afzoeken voor kinderkamers, wagens etc.
    Ben ik daar erg vroeg mee of hebben jullie al dingen gekocht??

#4208843 Quote

hallo
    nee hoor ik heb afgelopen zondag een kamertje gekocht,
    misschien een tip kijk eens op

http://www.babyentiener.nl
    of
    http://www.voordeelboxen.nl

bespaar je heel veel geld

#4208917 Quote

En je kunt heeeeeel goed tweehands kopen op Marktplaats…. vaak ziet dat er nog heel goed uit!

#4208953 Quote

Ik heb al wel vanalles gekregen, maar nog niks gekocht. Wij willen ook graag weten wat het wordt, dus vind het ook wel leuk om daar de dingen die ik koop op aan te passen 🙂

#4208969 Quote

ik heb alles nog van de 1e…
    Wil onderhand nog wel wat nieuwe kleertjes kopen…
    Ben al wel druk bezig een nieuwe kamer voor de 1e te maken, een echt stoere jongenskamer..Ws kan hij er eind september al wel in, dan is ie helemaal gewend aan de nieuwe slkamer voordat het feb. is!

#4208975 Quote

Ben wel heel erg om me heen aan het kijken. Is ook veel te leuk!
    Beetje vergelijken waar ik wat het goedkoopst kan krijgen. Zo zijn er een aantal sites (en fysieke winkels) waar kamertjes afgeprijsd zijn wegens oude collectie denk ik…
    Ik heb ook ooit ergens gelezen dat je een kamertje wel ruim op tijd af moet hebben, niet alleen omdat je de laatste maand(en) er geen puf meer voor hebt, maar ook omdat nieuwe producten nog wel eens stoffen uit kunnen stoten die niet zo goed zijn voor je kindje… Weet niet in hoeverre dit klopt.. maar toch..

#4208982 Quote

volgens mij geld dat alleen voor verf, als je het nieuwe kamerte moet/wil verven dat moet wel ruim van te voren klaar zijn en goed luchten..
    Verfen jullie zelf? Het wordt afgeraden, ik doe het wel, niet hele dagen, af en toe een stukje en niet dagen achtereen!

#4209051 Quote

Nee, ik heb het ook gelezen (geloof hier op de site) dat die spullen vaak lang ingepakt zijn en dat daar dus ook dampen uit komen. Dus niet alleen verf.
    En tweedehands kan er weer huismijt in zitten….zo is het altijd wat 😉

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen