Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453563 Vervolg 7 Wie Stopt Er Met De Pil In Augustus Quinta Daffy Martine Taraneh Zonnetje Marise

• Auteur

Hoi, we staan weer ff op1. Hoe is het met iedereen??
    x Taraneh

#4209055 Quote

hoi!

ik kijk nog regelmatig maar niemand schrijft meer,leuk dat je ons weer op 1 hebt gezet taraneh!

hier gaat alles super goed!
    de meiden slapen al een hele tijd door snachts,rond half 10 /10uur savonds de laatste fles en dan moet ik ze wakker maken rond 7 uur..ik zet zelfs me wekker ervoor want laatst werd ik wakker en dacht ik shit het is 9!! uur.echt slaapkoppen dus! maar ze moeten nog op 5 voedingen blijven vandaar maak ik ze wakker.ze lachen ook echt superleuk en zijn heel gezellig! ik heb een neuwe baan dus hoef pas 1 nov weer te werken tot die tijd lekker vrij! ik had het niet meer naar mn zin en heb nu dezelfde functie maar dan ergens anders. meiden ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat!

liefs zonnetje

Daffy27
    Bijdrager
    #4210112 Quote

Hoi meiden,
    Sorry, ik ben een tijdje niet op het forum geweest, maar ik moet even mijn ei kwijt bij jullie. We waren na een paar moeilijke maanden eindelijk weer zwanger met behulp van de Clomid, maar ook deze keer had het geen goed einde. Ik ben afgelopen dinsdag namelijk wederom geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Deze keer was ik 5,5 week zwanger. En helaas hebben ze mijn linker eileider nu ook moeten verwijderen. Dat betekend dat wij nooit meer op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden en dat IVF onze laatste en enige kans is om nog zwanger te kunnen worden. Het is moeilijk te bevatten en al helemaal moeilijk om te accepteren. We zijn erg verdrietig en boos dat het ons nogmaals is overkomen en dat de natuurlijke weg nu voor ons gesloten is. We moeten nu proberen het weer een plekje te geven en ons voor te bereiden op het IVF traject, wat geen makkie zal zijn.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik niet meer zo actief ben op het forum, ik wens jullie in ieder geval het beste en zal jullie nog wel een beetje in de gaten houden op het forum.

Liefs,
    Daffy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen