Dag allemaal,
waarschijnlijk zit ik niet in het juiste forum, maar ik hoop dat dat niet erg is.
Laatst is er iets vreemds gebeurd. Ik slikte al bijna 3 maanden de pil (ben 3,5 maand geleden bevallen van een prachtzoon) toen ik plotseling het gevoel had dat ik zwanger was. Ik kan niet verklaren waarom, maar het was wel heel sterk. Ik bedacht me dat het wel zou kunnen, want ik was een poosje aan de diarree geweest. Ik stopte meteen met de pil, Diane35 kan namelijk afwijkingen bij jongens veroorzaken, ook al moest ik nog 10 dagen. Woensdag nam ik de laatste pil. Ik verloor toen al een beetje bloederig slijm en dat hield een paar dagen aan. Normaal heb ik hier nooit last van, ben altijd heel regelmatig ongesteld ook zonder pil.
Het was nog te vroeg voor een test, want ik had nog geen periode gemist.
Zaterdag was het zwanger-gevoel helemaal verdwenen en zondag werd ik heel heftig ongesteld (buik/rugpijn, ook nu dinsdag zelfs nog).
Het is wel raar, een week lang gedacht zwanger te zijn. Was niet gepland, maar wel gewenst als het zo zou zijn. En nu toch niet. Voel me een beetje vreemd. Zou ik me alles hebben verbeeld of was er echt iets?
Groetjes,
E.