Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453682 Wie Wil Er Mee Kletsen Nod Begin September

• Auteur

Hallo meiden,

Weer een nieuwe ronde om zwanger te raken!!
    Ben wel weer benieuwt deze maand..!!

Wie van jullie heeft ook zijn NOD begin september?
    En wil hier gzellig over mee klesten 🙂

Liefs Daantje

#4209034 Quote

Ha MissDaantje27,

Ik heb ongeveer mijn NOD rond 27 augustus maar vind het wel gezellig om mee te kletsen als dat mag???
    Hoeveelste ronde zit jij nu?
    Wij in ronde 3 voor ons 2de wondertje.
    Mijn eerste NOD was na 25 dagen vorige naar 28 dagen dus benieuwd wanneer mijn nieuwe NOD is.

Groetjes

#4209072 Quote

hoi hoi!
    die van mij is 23 augustus, maar ik klets ook graag mee!
    wij zitten in de eerste ronde voor een tweede kindje. Erg spannend dus! Bij mijn dochtertje was het in ronde 2 raak. Ik hoop echt dat het weer zo makkelijk gaat, maar ook ben ik doodsbang dat het nu lang gaat duren.. afwachten maar en hopen op het beste! 😀
    succes allemaal!

#4209080 Quote

Wondernmr2 wij waren met onze dochter na 6 rondes zwanger.
    Hoop toch zo dat het volgende maand raak is ik vind het zo bijzonder om zwanger te zijn.
    maar we wachten wel af.
    hoe oud is jullie dochter??Sanne is nu 16 maanden ze is van 3 april 2009.
    jullie ook succes

#4209102 Quote

Hallo,
    Mijn NOD is 25 aug. dus als het mag voeg ik mij ook bij dit clucje toe.. Wij zitten in onze 2e ronde voor ons 1e kindje, erg spannend allemaal! Wat zou het leuk zijn als iedereen einde van deze maand zwanger zou zijn!

#4209124 Quote

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar onze dochter is van april 2010. Ik heb een heerlijke zwangerschap gehad, en nu gaat het allemaal ook zo goed en makkelijk dat we graag snel een tweede zouden willen. Daarom hebben we besloten om niet weer met anticonceptie aan de gang te gaan. Ik hoop natuurlijk dat het snel weer raak is, maar mocht het nu iets langer duren is het ook niet zo heel erg.
    hoe oud zijn jullie zelf allemaal?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4209394 Quote

23 aug, wondernmr2 2e ronde, 2e kindje
    25 aug, FA1985, 2e ronde, 1e kindje
    27 aug ,Mama van Sanne, 3e ronde, 2e kindje

..sept, Daantje .e ronde, .e kindje

#4209396 Quote

ik sluit me hier ook aan, heb vaak een cyclus van 35 dagen dus ga nu uit van een NOD op 23 augustus.

23 aug, Kaatje 2e ronde na mk, 1e kindje
    23 aug, wondernmr2 2e ronde, 2e kindje
    25 aug, FA1985, 2e ronde, 1e kindje
    27 aug ,Mama van Sanne, 3e ronde, 2e kindje

..sept, Daantje .e ronde, .e kindje

#4209445 Quote

hoi meiden

Wat gezellig allemaal!!

Ik heb mijn NOD op 4 september ongeveer, heb een cyclus van 27/28 dagen, en wij zitten nu in de eerste ronde voor ons twee kindje,
    Wij hebben een dochtertje van 4 jaar, zelf ben ik 27 jaar.. en jullie?

Vorig jaar heb ik helaas drie keer een miskraam gehad ( jan 2009 aug 2009 en dec 2009) daar hebben we erg moeilijk mee gehad!!!
    Alle bloedtesten zijn gelukkig alle maal goed de gyn zei dat ik gewoon zwanger mag worden en we hebben al een dochtertje dus het kan wel!!

Nu willen we weer echt proberen voor een tweede wondertje ik kan niet wachten!!

Liefs Daantje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen