Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453695 13 Weken En Nu Al Rustig Aan Doen

• Auteur

hallo allemaal

vandaag een rare dag gehad
    alles ging goed van morgen nog naar een indoor spelparadijs geweest met onze dochter.
    toe zij in bed gelegt werd ging ik even naar het toilet en toe
    ik schrok me rot, ik vloeide en niet een klein beetje
    gelijk de verloskundige gebeld en die kwam gelukkig gelijk.
    na poging tot het horen van het hartje zei ze ik ga een echo laten maken.
    gelukkig kon ik gelijk terecht.
    wat blijkt nu kindje is helemaal goed
    lag lekker te spartelen en te zwaaien
    maar er zit een bloeding in mijn baarmoedermond en ja dat is niet goed met 13 weken.
    heb nu rust voor gescheven gekregen.
    dus ja heb me maar gelijk afgemeld op mijn werk en gelijk vakantie opgenomen 3 weken
    nu maar plat in bed en niet tillen zorgen dat mijn blaas leeg is en me ontlastig dun houden dat er geen druk op mijn baarmoedermond komt

nou heel verhaal maar ja zal allemaal wel weer goed komen hoop ik het kindje is gezond en nu hopen dat het nog even 22 weken blijft zitten dan mag het komen liever nog 27 weken maar daar moest ik maar geen rekening mee houden zei de verloskundigen.

liefs mama lou

#4209052 Quote

Joh, heftig!
    Doe maar goed rustig aan dan!!
    Sterkte!

#4209073 Quote

Oeh, dat is schrikken!!!!
    Rustig aan doen met nog een kleintje thuis is zoooo moeilijk, maar je zal wel moeten.
    Sterkte!!

#4209137 Quote

Hoi mamalou,

Wat schrikken zeg. Fijn dat de profs zo snel reageerden, dan ben je meteen wat gerustgestelder, in hoeverre je dat kan na dit bericht.
    Succes!

liefs Henny

#4209166 Quote

Dat is schrikken! Succes en sterkte!
    Heb je hulp met je eerste?

#4209231 Quote

jeetje wat heftig. fijn dat je gelijk terecht kon!

VEEL STERKTE EN RUST TOEGEWENST!

#4209425 Quote

bah dat is schrikken, doe lekker rustig aan en succes!

#4210813 Quote

Zo………. dat is schrikken. Wel goed dat je overal meteen terecht kon. Heel veel sterkte

30nancy30
    Bijdrager
    #4214105 Quote

Hoi mama Lou,

Ik heb hetzelfde meegemaakt ongeveer 1 jaar geleden en dat ging met bijna 7 weken helaas mis, teveel bloed verloren en helaas een miskraam gehad.

Nu 1 jaar later is het ons weer gelukt, yes ben zwanger!!

maar net zoals jou verhaal schrok ik me ook rot van de week op dinsdag 24 augustus, ook weer bloed bij het toiletteren, en in mijn ondergoed.

Ook gelijk de verloskundige gebeld, zei is gelijk gekomen naar ons en het hartje gehoord.

dacht even dat het weer niet goed zat.

Ook moest ik beter naar mijn lichaam luisteren en rust nemen, ik dacht nou dat begint goed !!

Ook gelijk me ziekgemeld bij mijn baas, alles is meer doorbloed en de kans op bloedingen is dan ook aanwezig, maar moet me geen zorgen maken alles is gelukkig oke!

Hoop dat het met jou ook weer de goede kant op gaat.

Groetjes,

Nancy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen