Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453768 10 Dagen Ovt En Negatieve Test

• Auteur

hallo,

ik ben nu tien dagen over tijd, volgens de test van clear blue ben ik niet zwanger, voel me ook niet anders, maar mijn lijf wil maar niet ongesteld worden. Kan het dat je, als je stopt met de pil, een keer een menstruatie overslaat of zou ik toch zwanger kunnen zijn????

liefs

#4209146 Quote

als je net gestopt bent kan je lichaam moeten ontpillen en kan je cyclus anders worden en dan kun je inderdaad wel later ongesteld worden. je kunt ook zwanger zijn en dat je hcg hormoon nog niet genoeg in je urine zit. even afwachten en anders over een week ofzo weer testen.

#4209149 Quote

Hallo! Ik ben ook pas in juli gestopt met de pil.. Duurde bij mij 35dagen voor ik ongesteld was! Kan dus idd het opstarten van de cyclus zijn!
    Hoop natuurlijk het andere voor je! Had zelf ook een test gedaan want mn lijf voelde wel vreemd.. Succes! Liefs Joyce

#4209161 Quote

Door de pil wordt je cyclus kunstmatig geregeld op 28 dagen. Zonder pil heeft elke vrouw een andere cyclus, De één van 23-25 dagen, de ander van 40 dagen of nog langer. Ik heb een vriendin die zelfs een cyclus heeft van een kwartaal!

Soms heeft een lichaam even de tijd nodig om de natuurlijke cyclus terug te vinden. Geef dit even. Maar misschien zie je de komende tijd wel dat je gewoon een lange cyclus hebt. Je kan er niets over zeggen. Had je, voordat je ooit met de pil begon, ook een lange cyclus? Dat is vaak een aardige leidraad.

Als het heel lang duurt heeft de huisarts middelen om een menstruatie op te wekken zodat je lichaam op die manier aan een nieuwe cyclus kan beginnen. Succes, ik hoop dat je snel zwanger bent.

#4209168 Quote

Ik denk ook dat je lichaam even moet omschakelen dus rustig afwachten en anders af en toe een testje succes

#4209367 Quote

dank voor jullie reacties! is voor de eerste keer dat ik ongi moet worden sinds ik gestopt ben met de pil. Ik heb maar even de pil geslikt en had daarvoor altijd een cyclus van 28 dagen, heel regelmatig, vandaar dat ik een beetje ongerust begon te worden… ik bel morgen de huisarts even…

liefs, pukje

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

dolfijntje1981
    Bijdrager
    #4209726 Quote

hoi pukje,
    Ja je kan wel degenlijk wat overslaan, ik werd 6 maanden!!!!niet ongie.
    Nou hoeft het bij jou niet azo lang te duren, maar het kan wel.
    Je hormomen zijn door de pil in de war gegooid en dat duurt een tijdje voordat het weer op gang komt.
    liefs dolfijntje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen