Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453770 10 Dagen Ovt En Negatieve Test

• Auteur

hallo,

ik ben nu tien dagen over tijd, volgens de test van clear blue ben ik niet zwanger, voel me ook niet anders, maar mijn lijf wil maar niet ongesteld worden. Kan het dat je, als je stopt met de pil, een keer een menstruatie overslaat of zou ik toch zwanger kunnen zijn????

liefs

#4209208 Quote

Hoi Pukje,

Als ik het goed begrijp is dit de eerste keer dat je moet gaan menstrueren na je stoppen met de pil?
    Dan kan het zijn dat het langer duurt. De huisarts is er niet voor niks, bel hem of haar even!

Houd me/ons op de hoogte!

#4209217 Quote

Hoi Pukje,

Ik heb weleens een ker een cyclus overgeslagen en dat je dan pas volgende maand ongi word.
    En nu ben ik 23 weken zwanger, maar daarvoor was ik ook 2 weken overtijd toen ik positief teste.
    Daarvoor ook elke dag negatieve testen, pas op de 14e dag positief.

Ben je ook bewust met de pil gestopt dan?

Liefs Mama2be

#4209366 Quote

hallo,

ja ik ben bewust gestopt met de pil en is de eerste keer sindsdien dat ik ongi moet worden. Ik slik de pil nog niet zo lang en had daarvoor altijd een cyclus van 28 dagen, vandaar dat ik toch een beetje ongerust was. Ik zal morgen iig de huisarts bellen en jullie horen het weer, bedankt iig!!

liefs,
    pukje

#4210354 Quote

Pukje,

Ik hoop echt dat je zwanger bent, maar als je net gestopt bent met de pil kan alles nog heel ontregelt zijn en kan het heel goed zijn dat je menstuatie veel later op gang komt, in extreme gevallen kan het zelfs een halfjaar duren. Bij mij zelf duurde het ook langer, en meestal als de test negatief is blijft de test ook negatief. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ben al bijna 13 maanden bezig en heb wat testen achter de rug en meestal als die negatief waren bleek het ook echt zo te zijn en werd ik kort erna ongesteld. Ik zou zelf pas naar de dokter gaan als je na 2 maanden nog niet ongesteld bent. Je lichaam moet zich namelijk herstellen. Ik hoop het echt voor je dat je zwanger bent, maar hou hier wel rekening mee!

Succes en sterkte!

Liefs Vic

#4210405 Quote

Hoi Pukje,

De eerste keer dat ik met de pil stopte heb ik een menstruatie overgeslagen. Onzichtbare menstruatie noemde de gynaecoloog dat, kwam schijnbaar vaak voor. De tweede keer dat ik stopte met de pil kwam mijn menstruatie 2 weken te laat op gang. Wie weet, misschien nog gewoon een paar dagen wachten… groetjes

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4210968 Quote

Hoi Pukje,

Ik heb een beetje hetzelfde verhaal. Ik ben vandaag 9 dagen overtijd en wel 5 negatieve zw testen. Bij ons was een zwangerschap eigenlijk niet gepland (we hebben al twee kinderen). Toch zouden we er echt heel blij mee zijn. Het is nu echt een teleurstelling als ik toch niet zwanger zou zijn!
    Vandaag naar de ha geweest en die zegt heel koelbloedig; je bent niet zwanger. Ik heb 3 wk geleden een paar druppels bloed veloren en de dokter zei dat dat mijn menstruatie is geweest. Normaal als ik de stopweek heb, ben ik binnen 2 dagen ongi, ik zit nu op de 9e dag en nog niks. Ik ben extreem moe en heb elke dag hoofdpijn, gevoelige tepels die ook groter zijn nu. En vooral een zwaar gevoel in de buik, en laat ik helemaal maar niet hebben over stemmingswisselingen.
    Pfff word gek van het wachten, bij mijn vorige zwangerschappen duurde het ook drie weken voor ik een licht positieve test had… Ik denk echt dat ik zwanger ben en kan alleen maar afwachten…

Hopelijk weet je snel wat meer..!!

Groetjes Ilona

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen