Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453777 Fotos Hyves

• Auteur

Hey Dames,

Zullen we weer eens wat foto’s van onze kindjes op de maart hyves plaatsen. ben wel benieuwd hoe de kindertjes zijn veranderd.
    Nicole had al een prachtige foto geplaatst zag ik wel.

Margreet
    Andries 19+6 weken.

#4209133 Quote

ik heb er pas foto;s opgezte van Amy maar zal er morgen nog een paar plaatsen:D show natuurlijk graag met mn wondertje

#4209135 Quote

hihi. leuk! heb ik volgens mij nog niet eens gedaan!!! SCHANDALIG!!! ze komen eraan!!!

xx

#4209140 Quote

Leuk ik ga ze ook meteen plaatsen van Dane,

Liefs Stefanie

#4209151 Quote

Ik ga morgen ook zoeken, en evt nieuwe maken, want ze moeten nu wel zonder sonde zijn, die plakker was niet flatteus voor haar neusje. en nu heeft ze weer een lekker koppie!!! zal ze so snel mogelikjk plaatsen

#4209295 Quote

Ik heb ook meteen ff weer 3 fotootjes geplaatst. Er staan al weer zulke mooie foto’s op van alle kindjes!!!
    Wat een schatjes allemaal zeg!!!!

#4209413 Quote

Ik heb me laatst aangemeld voor de maartmama hyves? Ik vrees alleen dat deze niet goed is doorgekomen (of ik mag niet meedoen 😉

#4209423 Quote

@mamaW. tuurlijk mag je medoen,volgens mij zijn we allemaal beheerders dus meld je aan !

#4209436 Quote

Geweldig weer al die foto’s!

@ mamaW: heb je wel t goede adres? http://forummaart2010mamas.hyves.nl/

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen