Nou, ik hoop dat ik weer kan posten…. Ben er ook nog wel hoor!!!! Hahaha tot vervelends toe.. hihi… Wij zijn best wel wat dagen weggeweest naar dierentuinen ed en dan had ik ’s avonds vaak geen zin meer om nog te posten… Keek vaak nog snel op mijn hyves en dat was het dan…
Ingrid hoe is je verjaardag geweest?? leuke dag gehad? En wat een prachtige foto van Nienke op hyves!!
En corina, zag op hyves dat gernald zo’n beetje de dag van zijn leven heeft gehad op de machinist-stoel… ahahhaha wat straalde hij zeg op die foto… Echt heel mooi om te zien..
Hier eigenlijk weinig bijzonder nieuws.. Noah heeft alleen gisteren en vandaag zijn bolleke opengestoten… Het is ook zo’n druktemaker!! Overal klimt hij op om er vervolgens bijna vanaf te vallen. Straks wilde hij dus los gaan lopen en dat ging ook niet goed… Was er net te laat bij om hem op te vangen. Zo met de achterkant van zijn hoofdje op de rand van de tafel… was echt heel zielig…Maar ja, dat zal nog wel vaker gebeuren denk ik…
Hadden jullie Roos/ missmama ook toegevoegd op hyves? wat een mooi gezinnetje heeft zij zo ook he… 4 van die kleine hummeltjes… Dus bij deze Roos…. hahahahha
Corina, mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik jullie alvast een hele fijne vakantie toe!!! Geniet ervan met je mannen…..
xxx