Wat heerlijk om te lezen dat bij jullie de tijd rijp is. Ik kan niet wachten tot wij deze mijlpaal bereieken.
Gister zat ik op 35 weken, en ik leef echt toe naar de dag dat ik 37 weken ben.
@Elin, lieverd wie had dit 9 maanden geleden durven dromen, ik niet en ben zo blij voor ons. We hebben het verdiend. Pff spannend zeg jij nog maar even, ik denk dat je al voorweeen hebt, maar dat kan inderdaad nog wel heel erg lang duren. Geniet nog maar even van het heerlijke gevoel in je buik.
@Essje, spannend zeg, wie weet ben je de allereerste van onze mamaclub. Ik denk aan je, en als het even stil is dan weten we waar je uithangt. Succes meid.
@Heppy, wij moeten nog maar even geduld hebben het is niet anders
@Sens, fijn dat het goed gaat met die kleine, alleen zorg dat je zelf echt voldoende rust neemt, wel fijn dat je suiker helemaal in orde is. Dat gevoel dat je elke dag misschien wel voor het laatst met zn 2tjes bent dat begin ik nu ook zo sterk te krijgen. Gister barste ik in janken uit omdat we zaterdag visite krijgen, en ik dacht dat het een weekend eindelijk voor ons 2tjes zou zijn. Terwijl ik hun dolgraag op visite heb, maar je bent er al zo mee bezig in je hoofd. En wat is nu 4 uurtjes van een heel weekend. Net of we 48 uur aan elkaar geplakt zouden zitten.
Rare dingen hoor hormonen.
Meiden gefeliciteerd met jullie mijlpaal. En succes met de laatste loodjes
liefs nath