Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453890 Bloeding Na 20 Weken

• Auteur

Hallo mensen

afgelopen zaterdag ben ik met spoed naar t ziekenhuis gegaan, ik werd wakker door een zware bloeding en ben al 23 weken.
    we waren zo bang dat het kind gehaald moest worden terwjil het nog niet eens levensvatbaar is. zondag morgen gelukkig gestopt met bloeden.
    een echo gehad en het kind deed t goed. dr was een ader geknapt bij de placenta, moet nu veel rusten. maar elke nacht zo bang dat t weer gebeurd, wie heeft dit ook mee gemaakt?
    ben nu 23 weken en 2 dagen.

#4209254 Quote

Hoi,

Ik heb dit gelukkig nooit gehad, wil je wel even sterkte en succes wensen..
    Rust maar goed uit!

Gr MJ

#4209256 Quote

Jeetje dat is heftig zeg! Maar gelukkig is alles nog goed! Nou neem je rust meid! Succes!

MissM
    Bijdrager
    #4209315 Quote

Oh wat heftig! sterkte meid!

#4209321 Quote

jeetje, dat lijk me heftig om mee te maken.
    Neem je rust! en probeer weer een beetje te genieten..

wordt je nu extra in de gaten gehouden door de vk of gyn.?

#4209331 Quote

Ik heb het niet zelf mee gemaakt, maar een oud-klasgenootje van mij wel. Die is uiteindelijk bevallen met 26 weken. Kindje ligt in de couveuse, maar alles gaat goed.
    Wel spannend allemaal hoor.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4209417 Quote

jeetje, zou me ook rot schrikken! Doe rustig aan en laat de vk je in de gaten houden..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen