Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1453996 Zoooo Warm

• Auteur

ik merk dat nu ik zwanger ben mijn buik, borsten en boven/dij benen veel warmer zijn dan voorheen.
    Ze gloeien soms. op zich niet een verontrustend gevoel. ik word er niet angstig van, maar wil toch weten of jullie het herkennen.

#4209351 Quote

het was mij ook al opgevallen…
    Mn partner zei het gister ook… tsjee wat ben jij warm pff dat ben je anders nooit! haha

#4209359 Quote

oke, ja ik heb soms de neiging om t dekbed enzo af te gooien, maar ben bang om dan toch te snel af te koelen. heb je een idee wat de reden voor die warmte kan zijn!! misschien iets met het extra bloed dat je gaat aanmaken te maken??

#4209418 Quote

Ja alles gloeit de hele zw. schap door hihi

liefs H

34 weken zwanger

#4209432 Quote

jeetje straks gaan we nog licht geven ook, hahaha
    spannend hoor!!!

#4209518 Quote

Klopt! Je temperatuur is tijdens je zwangerschap ook tot wel een hele graad hoger en je bent veel beter doorbloedt. Niet alleen meer bloed (dat komt ook pas tijdens de laatste helft van je zwangerschap, maar ook meer adertjes. Zeker in de buik-regio!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4209536 Quote

Ja hoor, hier nog zo’n straalkachel (33wkn). Ik had het de eerste 3 maanden ijskoud (kouder dan normaal) en nu lig ik ’s nachts onder een laken te puffen terwijl mijn man onder het dekbed ligt (normaal andersom!).

Ik heb vooral warme voeten en handen.

Komt idd. doordag je beter doorbloed raakt tijdens je zwangerschap.

MissM
    Bijdrager
    #4209623 Quote

Heb ik ook last van, ben normaal een extreme koukleun en nu lig ik vaak zonder deken te slapen! haha

#4209631 Quote

mijn vriend grapte al dat zo t vruchtwater aan de kook raakt!!!!! maar hij kruipt maar wat graag met zijn ijsklomp voeten heel dicht naast me.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen