Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1454013 20 Weken Echo Gehad

• Auteur

Hallo dames,

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en alles is tot nu toe prima in orde en wij wilde al heel lang het geslacht weten, maar elke keer konden ze het niet zien.Nu vanmiddag lag het prima en was het overduidelijk een jongen.
    Nu hadden we een meisjes naam maar nog steeds geen jongensnaam.
    Welke jongensnaam vinden jullie mooi.
    Wij willen een Nederlandse naam en het moet passen bij Aniek.

Namen zoals Gys, Job, Tim, Cas,Daan en Thijs zit er al in onze familie en vrienden kring.

Groetjes Willy

#4209403 Quote

Maik, mikai, Jesse, Hugo, Jens
    tip kijk eens op naamwijzer.nl daar kun je kijken welke naam er bij Aniek past, of kijken of de naam die je leuk vind bij je gezin of broertje zusje past. erg leuk!

MissM
    Bijdrager
    #4209625 Quote

Fijn dat alles goed is met je kindje! En wat leuk een jongen! Ja die leuke nederlandse namen…
    Wat denk je van Tijn, Teun, Thom, en idd op die site heb je leuke namen. Wij hebben ook alleen de meisjes naam pas omdat we er allebei heilig van overtuigd zijn dat het een meisje wordt. Volgende week weten we het zeker haha

#4209757 Quote

Wat leuk, een jongen! En fijn dat alles goed is. Toch weer een opluchting…

Leuke Hollandse jongensnamen: Coen/Koen, Jop, Jos, Pim, Jip. Tja, wij houden van korte namen.
    Maar iets langere namen kunnen ook leuk zijn: Jonas, Martijn, Ruben, Maarten, Morris (al is die laatste niet echt nederlands, maar wel leuk).

Succes met de naam uitkiezen!

Groetjes, Irene

#4209828 Quote

Nogmaals van harte meis. Enne geniet ervan he.

Liefs

#4210227 Quote

Fijn dat de echo goed wasd en uit ervaring weet ik dat jongens heel leuk kunnen zijn
    Succes met een naam kiezen

#4210314 Quote

aniek en ties vind ik wel leuk. maar je moet er wel van houden. wij weten niet wat het word dus we moeten 2 namen. we hebben tot nu toe renske en ties. maar jens milan thijs david of gewoon ouderwets vind ik ook leuk wim erwin… moeilijk he? succes ermee!

reisa
    Bijdrager
    #4210635 Quote

Sanne leuke namen! Wij hebben al een dochter Renske en als dit een jongen zou worden (volgens de echo een meisje) dan zouden we hem Thies noemen.

#4210759 Quote

Oja, nog een namen-ideetje: Stef of Stefan (mijn vriend heet Steffen, eigenlijk wel jammer want ik vind Stef zo’n leuke naam!)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen