Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1454029 Ik Denk Dat Ik Gek Word

• Auteur

altijd al een kinderwens gehad, maar tot mijn groot verdriet niet de gewenste relatie… Nu ben ik achterin de 30 en heb nog steeds zo’n enorme kinderwens dat het mijn dag/leven beheerst. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed… Ik ben super regelmatig ongi en mn hormoonspiegel is normaal volgens de dokter, maar ongi duurt maar 1 dag… Ben als de dood voor overgang… Volgens mijn dokter onnodig… Waarschijnlijk wordt het veroorzaakt door stress… en dat zou goed kunnen want ik heb 2 helse jaren gehad met heel veel verdriet… Wie steekt me een hart onder de riem? Aub geen rampverhalen als reactie… ik denk zonder rampverhalen namelijk toch al dat ik gek word…

#4209384 Quote

ha Delmira,

Wat een verhaal zeg!!!
    Heb je ooit gedacht aan BOM (bewust ongehuwd moeder) worden????
    De man kun je ook nog tegen komen in de 40 a 50 maar een kind niet meer!!!!
    Denk aan jezelf en kies voor je zelf luister naar je gevoel er zijn je er al genoeg voor gegaan!!!!
    Succes

#4209399 Quote

thx mama van Sanne. Ja, maar ook als BOM heb je een man nodig… een vriend van mij zegt wel een kind met me te willen, maar hij “gelooft niet in de vruchtbare periode” en we zullen het dan toch echt moeten plannen, want we wonen ver bij elkaar vandaan… Ik zie hem deze maand, maar eigenlijk 2 dagen te vroeg… en ik zie hem lang niet iedere maand…

#4209647 Quote

Inderdaad luister naar je gevoel!
    En wat bedoel je met twee dagen te vroeg? Als ik het goed begrijp hebben jullie gemeenschap?

Groetjes

#4209650 Quote

Hoi Delmira,

Jeetje, ik me alleen proberen voor te stellen hoe je je moet voelen, maar zoals mijn voorgangers zeggen, wie weet wanneer je een man tegen komt, je hebt al zo lang gewacht, je hebt tegenwoordig niet per se een man nodig natuurlijk.
    Ik begrijp dat jij en die vriend idd gemeenschap hebben, is misschien heeeel stom, maar kun je niet aan je arts vragen of je zijn sperma(van die vriend dus,,haha) kan bewaren, zodat je het zelf kan inbrengen op de juiste tijd?? weet niet of dat kan hoor, maar weet wel dat vrouwelijke stellen dat vaker doen, alleen hoe die dat dus bewaren zou ik niet weten.
    Ga nog eens naar je arts en leg het even uit, misschien is de oplossing hiervoor niet zo moeilijk.
    En met 2dgn te vroeg bedoel je dan voor je eisprong? Want een dag of 2 blijkt heel ideaal te zijn.
    Veel succes iig

Gr MJ

#4209669 Quote

ja, maar t is zeg maar 3 á 4 dagen voor de eisprong en dan moet het zaad wel heel sterk zijn… hihihi

hebben we gemeenschap? tja, dat is dus wel de bedoeling… en IK vind dat we dan goed moeten plannen, maar HIJ denkt dat dat niet nodig is… dan kan het natuurlijk heel lang gaan duren… via sms is nog nooit iemand zwanger geworden… hahaha

;-S

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4209790 Quote

hallo Delmira,

wat MJ zegt klopt, mijn zwager is donor geweest voor een lesbisch stel, ze hebben in het ziekenhuis zijn sperma bewaart en op het juiste moment via kunstmatige inseminatie bij een van de vrouwen ingebracht die ook nog direct zwanger werd! Als ik jou berichtjes zo lees zou dat best eens de oplossing kunnen zijn, hoef je ook niet moeilijk te doen met afspreken op de juiste tijd etc…

succes!
    pukje

#4210334 Quote

Jeetje meid dat is heel erg lastig. Weet je zeker dat die vriend het wel echt wil want je moet het zeker inplannen.

Tip, koop eens ovulatietesten en kijk wanneer de twee vruchtbare dagen zijn dan kun je het de maand erna toch redelijk van te voren plannen.

En dan wijntje kaarsje en gaan ervoor……

#4210335 Quote

Jeetje meid dat is heel erg lastig. Weet je zeker dat die vriend het wel echt wil want je moet het zeker inplannen.

Tip, koop eens ovulatietesten en kijk wanneer de twee vruchtbare dagen zijn dan kun je het de maand erna toch redelijk van te voren plannen.

En dan wijntje kaarsje en gaan ervoor…… en nog een meevaller qua verhaal voor jou, ik was in 1X zwanger op mijn toen al bijna 39ste!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen