Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1454084 Milky Milk

• Auteur

he dames,

ik kwam tot de ontdekking dat er melk/vocht wordt aangemaakt. Ben nu 32 weken….Jullie ook al? Vond het wel een beetje raar…haha

groetjes!

Irene1978
    Bijdrager
    #4209474 Quote

Hoi Tilly,

Ik had het een aantal weken geleden dat ik opeens een rare vlek in bed vond. Inderdaad, melk! Mijn verloskundige zei dat het lastig schoon te maken is, vanwege het vet in de melk. Voor de rest alleen maar goed dat het werkt toch?

Groetjes!

#4209639 Quote

ik heb nog geen melk;) ben 30 weken
    grappig eigenlijk he?
    groetjes

#4209717 Quote

ik geloof dat ik rond de 18 weken was en al melk druppelde…alleen was het toen nog wel erg helder.
    nu is het inmiddels al een stuk dikker en melkachtiger geworden.
    loop als ik uit ga al met compresjes rond, soms lek ik al echt!!
    de een heeft het al heel snel en al heel veel en de ander pas als het kindje er is is mij verteld door de gyn.
    zegt verder ook niks over of je genoeg melk heb en of je wel borstvoeding kunt geven.
    ik vind het wel leuk….voel me meer en meer mama worden hihihi

#4209801 Quote

Hey

Ik heb het ook, af en toe zo een natte plek in je BH, best een apart idee, maar wel blij datze goed functioneren.

Groet
    Yvonne

#4209819 Quote

ja idd wel goed om te weten dat het werkt 😉

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen