Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1454323 Up Date

• Auteur

Zowel gisteren als vandaag weer controle gehad in het ziekenhuis. Gisteren was de controle bij een andere gyn. Dit bracht een hoop verwarring voor mij omdat deze het tegenovergestelde vertelde als wat “mijn eigen”gyn mij had verteld. Vandaag was gelukkig mijn eigen gyn er wel en heeft hij mij wat meer duidelijkheid kunnen geven.
    De ctg, echo en mijn bloeddruk e.d zagen er zo goed uit dat de baby nog ff mag blijven zitten! Zo mooi / goed als dat het vandaag was was het de afgelopen dagen niet geweest!

Vast staat wel dat ze me gaan inleider voor de 40 weken( tenzij de baby zelf natuurlijk eerder komt)

Een septembermama wordt ik dus niet( maar blijf wel op dit forum, vind het veel te leuk..hihi)

#4209676 Quote

Goed nieuws! Fijn dat er duidelijkheid kon worden gegeven. Nog ff genieten van het zwanger-zijn..
    Bij mij duurt het ook nog max 2 weken voor ze er zijn, spannend!

#4209683 Quote

Dat is mooi nieuws!

En fijn dat je bij ons wilt blijven hihi….

Een augustusmama bij ons september mama´s hihi

Succes met die laatste paar dagen-weken

liefs

#4209703 Quote

Gefeliciteerd met het mooie nieuws! Iedere dag/week dat ze langer kunnen blijven zitten is er 1!

Succes met de laatste loodjes.

#4209727 Quote

wat een goed nieuws 🙂
    heerlijk! nog even genieten van je buik 😉

#4209842 Quote

Esje dat is super nieuws. Volhouden zo, en wie weet gaat het nog gebeuren voor de geplande datum. leuk idee hoor dat je bijna mama bent.

liefs nath

#4209912 Quote

Supernieuws!! Fijn hoor, dat de baby nog wat langer mag blijven zitten!! Sterkte met de komende tijd!

Liefs

#4209968 Quote

Geweldig nieuws!
    Goed gedaan jullie !

Nu nog lekker genieten.

#4210168 Quote

Top!

Nu mag je weer wat langer genieten van het getrappel in je buik!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen