Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1454456 Nynke Nu Nog Naar De Spoedpost

• Auteur

Pfff nou ik heb Nynke flink aangestoken.
    Ze werd net huilend wakker swaar hoesten kreeg amper lucht en maakte hele enge geluiden…

even aangekeken maar ze bleef overstuur door die piepende ademhaling wilde niks drinken dus ik heb de dokter gebeld.
    Ook omdat ik bang ben dat ikzelf een longonsteking heb…

Van de spoedpost mochten we meteen komen om 21.30
    Dus Maik en Nynke zijn daar nu en ik wacht hier want Dane slaapt.
    Pfff ik zit zo in de zenuwen als het je kind betreft dan vind ik dat helemaal niks…….

NU maar hopen dat haar longetjes gewoon schoon zijn.
    Ze zal wel flink overstuur worden daar want ze vind het maar niks een thermometer in dr oor of als ze naar de longetjes gaan luisteren maar goed dat moet gewoon.

Liefs een in de stres zittende mama…..
    Wat is wachten dan vreselijk zeg!

#4209808 Quote

ik zie dat ik ook flink wat spelfouten gemaakt heb komt gewoon door de spanning sorry

#4209823 Quote

Jee meis,

Wat een spanning zal je nu hebben. Laat je weten wanneer je iets hoort van je man?
    Heel veel sterkte met wachten en ik duim voor goed nieuws.

Liefs

#4209825 Quote

Succes met afwachten! Ik ben benieuwd. Spannend.
    Wel heel vervelend dat jullie samen ziek zijn, dat is heel lastig voor een moeder.

We horen wel wat er uit komt…

#4209826 Quote

hey meid,

sterkte met wachten daar. ik hoop voor je dat het allemaal meevalt. we wachten af,

liefs frida

#4209831 Quote

Hoi Meiden,

Nou mijn vriend belde net dr longetjes zijn gelukkig schoon een hele opluchting!
    Hij moest een goede neusspray halen want ze heeft een flinke verkoudheid.
    Ik smeer dr als ze thuis is nog even goed in met Luuf en heb dr hoofdeinde iets omhoog gezet en nu maar hopen dat ze een beetje kan slapen.

Het valt dus gelukkig mee.
    Nu ik nog morgen naar de huisarts aangezien ik ook al een week 38 graden verhoging heb….

#4210130 Quote

Toen ik het begon te lezen dacht ik direct aan kroep. Ons mannetje had dat afgelopen winter, werd ook ineens zo heel benauwd wakker, hij kreeg gewoon geen lucht meer. Erg naar om je kind zo te zien.
    Gelukkig gaat het weer de goede kant op, een beterschapsknuf voor jullie uk!

Liefs Lientje

#4209889 Quote

Dank je.
    Ze heeft nu 40 graden koorts maar ze wilt niks drinken omdat ze keelpijn heeft dus dat is wel vervelend……
    Maar even in de gaten houden.

#4209952 Quote

jeetje meis
    dat is schrikken

ik zou toch nog even langs je eigen huisarts gaan
    niet willen drinken is natuurlijk niet goed

hoe is het nu met jouzelf?
    heel veel beterschap voor jullie beide

liefs maurilla

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen