Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1454535 Niet Omrollen

• Auteur

vraagje: yuri is nu 20 weken.. en hij heeft welgeteld 2x keer gerold.. weeeken geleden.. zijn er nog meer kindjes die nog niet rollen?

liefs

#4209894 Quote

Jasmijn is nu bijna 21 weken en rolt sinds een paar dagen als een dolle, allebei de kanten op, dus wie weet! Het komt vanzelf Sjaar 🙂

#4209948 Quote

Nee, hoor. Hier niet. Meestal zo tussen de 5 en 7 maanden. De een is vroeger, de ander later. Erben is van 1 april.

#4209966 Quote

Tim is 15 weken en rolt ook nog niet. Grappig, ik wilde er ook al een item over beginnen 🙂
    Hij zet zich af en toe wel een beetje af met een voetje, maar rolt nog niet. We verwachten dus wel dat dit één dezer dagen gaat gebeuren… Lijkt me leuk, dan komt echt de tijd dat je die kleine in de gaten moet gaan houden 😉

#4210006 Quote

Iris Rolt ook nog niet om. Ze draait nu wel (beide kanten op), maar nog niet op haar buik. Is ook niet gek hoor!

#4210064 Quote

ey..

nee lijkt me ook nie gek! ma je leest zoveeel verhalen van kindjes die alllaaaang omrolle dat ik dacht: eens even kijken hoeveel kindjes dr zijn die t nog nie doen..

liefs

#4210079 Quote

Kereltje hier is van 5april en rolt ook, eerst van buik naar rug en nu sinds kort ook anders om.

#4210110 Quote

hier ook nog niet zelfs op de zij rollen niet denk dat ze het allemaal in hun eigen tempo doen want het stimuleren is er ook niet bij denk ik??? ze ligt regelmatig op dr buikje maar het enige wat er gebeurt is dat ze dr armpje optilt en dan valt ze om dan is het huilen tot mama haar weer goed legt.. misschien kost het haar teveel moeite of wacht ze gewoon nog even ik zie het vanzelf..

groetjes
    ps alyss is van 27 april

#4210291 Quote

Anouk is nu 4.5 maand en rolt zich sinds 2 weken continue op haar buik. Zelfs in haar slaap. Als je haar op haar rug legt, draait ze binnen no time weer naar haar rug. Ze kruipt het hele bed door! Als ze op haar buik ligt dan leunt ze ook op haar armpjes en kijkt goed rond. Daar stond de arts op het CB van te kijken deze week toen ze dat daar deed! Ze is dan wel 3 weken te vroeg geboren, met met o.a. dit loopt ze wat vooruit op de gemiddelde baby.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen