Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1454678 Ben Tante Geworden

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben vanmorgen tante geworden van een meisje devana.
    Zelf moet ik nog 3 weken dus het kriebelt al behoorlijk zeker als ik morgen ga kijken bij mijn nichtje.
    Vond het wel leuk om dit met jullie te delen.

groetjes Rosita

#4210096 Quote

gefeliciteerd!!!!!

Ook leuk dat jou kleine straks een nichtje heeft van bijna dezelfde leeftijd, kunnen ze straks lekker samen spelen.
    Veel plezier morgen!

#4210148 Quote

Gefeliciteerd!!

Kan me voorstellen da thet dan inderdaad gaat kriebelen…

Nou ja, nog maar heel eventjes 😉

:iefs,

T

#4210157 Quote

Gefeliciteerd!! Zo’n kleintje bewonderen is altijd mooi en zeker als je zelf bijna op het punt krijgt een kleine te krijgen.

Veel plezier met bewonderen en met je daarna afvragen hoe jullie kleintje er toch uit zal zien 🙂

Groetjes

#4210164 Quote

Gefeliciteerd.

Altijd leuk om tante te worden en volgens mij helemaal als je zelf ook op het punt staat mama te worden!

Jij succe met de laatste loodjes!!

#4210249 Quote

Gefeliciteerd! En ik weet precies wat je bedoelt,ben namelijk 2 mnden geleden ook Tante geworden van een klein meisje.
    Nog ff geduld 😉

#4210276 Quote

Gefeliciteerd!!! Nog 3 weekjes dan is er voor jouw nichtje een speelkameraadje..

Liefs, Liselotte

#4210876 Quote

He, van harte meid, leuk zeg. hmm dat komt het wel heel erg dicht bij he?? Nou nog even meid dan mag je je kleine zelf vasthouden en niet meer los laten.

liefs nath

#4210937 Quote

Leuk zeg!! Van harte!!

Is het je eerste nichtje?
    Mijn nichtje (dochtertje van mijn oudste zus) is nu 2 1/2 en elke keer als ik daar ben, heeft zij ineens ook een baby in haar buik, en eerst dacht ze dat ik 2 baby’s kreeg (mijn borsten 🙂 ). Ik heb haar toen verteld dat daar het drinken voor de baby in zit, en nu wijst ze ernaar en dan zegt ze: “Inken baby!!” Zo schattig!!!!

Ons kindje is het 9e kleinkind voor mijn ouders, en 2e voor mijn schoonouders, maar het blijft bijzonder!!

liefs

Liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen