Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1454804 Zwanger

• Auteur

hallo meiden,

Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden… Gisterochtend en avond een test gedaan. En ja hoor, meteen twee dikke vette strepen… ZWANGER!!! We zijn ook zo blij. Ook voelt het dit keer anders. Heb drie jaar geleden een mk gehad. Maar wist toen meteen dat het niet goed zat. Nu ben ik op de een of andere manier veel blijer!

Ik zou nu in week 5. zitten van mijn zwangerschap. Dus eigenlijk in week 3? Bel volgende week wel even met de verloskundige. Dan horen we wel wanneer ze me willen hebben. Tot die tijd heerlijk genieten. Nou ja, genieten…Ben sinds vanmorgen een beetje misselijk. Maar hoef nog niet over te geven. Moet zo alleen wel werken ( de hele dag) wordt nog wat. Maar goed, het is voor een goed doell 🙂

Liefs, Dromertje

reisa
    Bijdrager
    #4210172 Quote

Gefeliciteerd!!! En je bent 5 weken zwanger hoor. Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.

#4210196 Quote

hoi dromertje,

gefeliciteerd hoor! je gevoel was toch goed dan hé!
    leuk voor je!

#4210200 Quote

Hartelijk gefeliciteerd! geniet er van:D

#4210207 Quote

gefelicteerd, wat leuk zeg

#4210208 Quote

Gefeliciteerd!!!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4210221 Quote

Hoi Dromertje,

Van harte gefeliciteerd en ga er lekker van genieten!

Veel liefs

Bloempje27
    Bijdrager
    #4210241 Quote

Geweldig voor jullie! geniet ervan! Lekker veel zwanger-bladen lezen…. heerlijk!

#4210280 Quote

Hallo zwangeren,

Dank jullie wel voor jullie felicitatie’s! Eigenlijk is het nog zo onwerkelijk. dit omdat wij er niet bewust mee bezig waren… we hadden zo iets van: we zien het wel. En eigenlijk was het de eerste keer meteen raak!

Heb alleen sinds vanmiddag een beetje een zeurend gevoel rechtsonder in mijn buik. dat uitloopt naar mijn been. Iemand hier ook ervaring mee? verder voel ik me eigenlijk wel prima…

liefs, dromertje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen