Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1454866 Stop Er Even Mee

• Auteur

Lieve meiden,

Weer ongi en gaan inmiddels ronde 14 in.
    Ben er flink kapot van en maak me steeds meer zorgen. Waarom lukt het toch niet?! Las vandaag weer even een flinke jankdag in (heb al een halve reep chocolade achter de kiezen) en zet daarna m’n “happy-face” weer op voor de buitenwereld. Voorlopig stop ik even met het forum, proberen m’n gedachten ergens anders op te richten…….

Bedankt voor alle lieve reacties en heel veel succes allemaal!

Veel liefs Star

#4210222 Quote

Hoi Star,

Ik snap je helemaal!!! Die jankdagen heb ik ook en de buitenwereld ziet ook vooral mijn “happy-face”. Mijn probleem is anders dan dat van jou, maar je hebt wel gelijk. Zo’n forum is leuk, maar kan je ook de kop goed gek maken… Ik ben in mijn vrije tijd een (hobby) cursus gaan doen. Je bent even met heel iets anders bezig en ontmoet mensen die daar ook mee bezig zijn. Even geen babypraat, maar (in mijn geval) lekker kletsen over lenzen en camera’s… Niet de “eindoplossing”, maar wel even goed om weer wat te ontspannen. Ik wens je het beste en hoop binnenkort dan toch een positief bericht van je te lezen ;-D

Liefs,
    Delmira

#4210225 Quote

Wat akelig dat het weer niet is gelukt, daar mag je zeker verdrietig om zijn, zeker als je al zolang bezig bent. Begrijpelijk dat je even afstand wilt nemen. Ben je al bij de huisarts of gyn geweest? Hopelijk kun je je toch snel eens met goed nieuws hier melden. Sterkte meid.

#4210228 Quote

Wat lief meiden, bedankt 🙂

@Linda: Heb de eerste onderzoeken een paar maanden terug gehad. Heb een (waarschijnlijk onschuldige) cyste op m’n linkereierstok, maar verder is alles normaal. Ook bij mijn man. Volgens de gyn moeten we nog een jaar afwachten, omdat de praktijk leert dat zwangerschappen meestal binnen 2 jaar plaatsvinden. Ze wil daarna wel meteen beginnen met IUI. Ben inmiddels 31 jaar, dus dáár ga ik natuurlijk niet op wachten. Wilde het nog een half jaar aanzien en dan maar weer eens bellen.

@Delmira: Heb me inmiddels aangemeld bij een sportschool, dus ga mezelf daar even heerlijk uitleven! Goed idee!

Bloempje27
    Bijdrager
    #4210239 Quote

Meid, rot voor je! Het is elke keer zo’n teleurstelling als het weer niet is gelukt… zeker als er geen reden is. Het lijkt dan zo’n onmogelijkheid te worden. En de buitenwereld lijkt gewoon door te gaan, jouw leven staat weer een dag stil.
    Maarre… je hoeft echt niet altijd je happy-face op te zetten hoor. Misschien heb je het al wel verteld aan wat mensen, maar praat erover met mensen die je vertrouwd en er begrip voor kunnen opbrengen. En als de buitenwereld ziet dat je niet lekker in je vel zit, dan is dat maar zo! Jammer dan!

Meid, sterkte hoor! En hopelijk is het toch voor jullie weggelegd!

#4210270 Quote

Meid wat balen zeg!!!
    Groot gelijk denk eerst aan je zelf.
    En hopelijk tot gauw

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4210285 Quote

Wat ontzettend ***!!
    Sterkte.

PrinsesL
    Bijdrager
    #4210475 Quote

Meid snap helemaal wat je bedoeld!!
    Het is ontzettend rot wanneer het niet wil lukken! Ook ik ben deze week weer teleurgesteld..
    Hoop snel wat positiefs van je te horen! Succes met afleiding zoeken en hopelijk is het toch nog snel raak!!

x

#4210829 Quote

Aaaah, wat een lieve berichtjes allemaal!!
    Bedankt meiden……

Heel veel succes en sterkte voor jullie allemaal.

Veel liefs xxx

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen