Lieve Tamjo,
Ja het geeft veel onzekerheid/bezorgdheid, dat heb ik ook zo ervaren en nog, ook al heb ik hier al drie geweldige kinderen rondlopen!
Tegenwoordig weten ze zoveel en wetenschap geeft ook onzekerheid want je hoort zoveel rare dingen.
Wat jij voelt voelen heel veel zwangere, alles wat je noemt heb ik ook en in de vorige zwangerschappen ook gehad, het hoort er echt bij, ik vind zwanger zijn echt heerlijk, maar voor mij begint het echte genieten bij het eerste schopje, elke dag hoor/voel je dan, hallo mama, alles is oke hier, dat mis je de eerste 4mnd.
Ik praat nu al tegen de baby: hee kleintje al weer een beetje gegroeid vandaag, zeg ook elke avond welterusten,,hihi, het geeft een positief gevoel.
De onzekerheid/bezorgdheid is toch iets wat bij het moederschap hoort, mannen ervaren dat vaak pas als de baby er is, ze voelen het niet, dat kunnen ze ook niet helpen;-) 😉
Sinds gister is mijn middelste ziek en dan heb je het ook, wat is er met hem, je houd ze extra in de gaten enz,, dus het bereid je misschien al een beetje voor, dat is hoe ik het zie en dat is iets goed, je houd nu al zoveel van je kindje, daarvoor hoef je het nog niet in je armen te houden.
Dus meid, je mag je best een beetje zorgen maken, maar je moet niet doomdenken dat is echt niet nodig/goed, over +/-7mnd houd jij die kleine lekker veilig in je armen!!
Hihi, ben lekker op dreef, sorry hoor
Veel plezier woensdag!!
Liefs MJ