Hai,
Ik ben na 10,5 week nog steeds niet ongesteld geworden.
Vorige week bij gyn geweest. Bloed afgenomen op HCG (zwangerschapshormoon). Gisteren voor echo geweest. Op de echo was een erg onregelmatig beeld te zien, met veel bloedtoevoer.
Net telefonisch contact met gyn gehad, heb nog steeds HCG in mijn bloed. Kortom er zit nog zwangerschapsweefsel in mijn baarmoeder.
Nu vrijdag een afspraak met een staf-arts gynaecologie. Hiervoor steeds verschillende arts-assistenten in opleiding gehad.
Vrijdag overleg, want wschl moet er een hysteroscopie (kijkoperatie) op de OK gedaan worden. Curretage is nl moeilijker/risiscovoller wanneer er restweefsel verwijderd moet worden.
Echt alles zit tegen. Cytotec werkte niet goed, waardoor ik heel veel bloed ben verloren en uiteindelijk op de spoedeisende hulp ben beland.
Daar bleek dat er weefsel vast zat in mijn baarmoedermond, dat is toen met een tang verwijderd. Ondertussen was ik zoveel bloed kwijt dat ik helemaal naar werd. Infuus gekregen en een nacht opgenomen geweest.
De andere ochtend zag het er nog onrustig uit op de echo, maar werd wel naar huis gestuurd. Dag later weer voor controle. Wachten op een flinke menstruatie. Twee weken later weer controle, weer boodschap wachten op menstruatie. Zou 4-6 weken na miskraam moeten komen. Nu dus 10,5 week verder en nog steeds niet klaar……