Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1455130 Kruiphouding

• Auteur
  • Elma
    Bijdrager

Hoi,

Zijn er nog meer baby’s die al in de kruiphouding zitten???Jochem doet het bijna heel de dag als hij op zijn kleed ligt,al sinds 2 weken geleden(toen was hij 4,5 maand).Echt zijn knietjes onder zijn buik,en steunend op zijn armen.Om een beetje vooruit te komen,werkt hij zijn buik zo omhoog dat hij op handen en voeten staat!!!!Het kruipen zal dus niet lang meer duren.Ik dacht dat mijn dochter toen snel was,maar hier stond ik echt van te kijken!!!

Groetjes Elma,mama van Jochem 5 maanden.

Elma
    Bijdrager
    #4210484 Quote

Hoi,

Mijn dochter liep met bijna 10 maanden,.Ze is met 7maand gaan zitten,kruipen,en staan..

Groetjes!!

#4210486 Quote

noujaaa toevallig wilde ik dit ook vragen haha

Amy doet het sinds 2 weken en is nu 4,5 maand!!!

echt der beentjes eronder het gaat veel te snel zeg

liefs Danielle

twiki
    Bijdrager
    #4210492 Quote

Jeetje knap hoor!
    Mijn man was trouwens helemaal vroeg, die liep met 6 maanden! Echt een heel vreemd gezicht, heb het op film gezien!

Sab82
    Bijdrager
    #4210497 Quote

Job is nu 4,5 maand en doet ook al poging tot. Zijn ene been trekt hij helemaal onder zijn lichaam, kont omhoog, en schuiven maar 🙂

Vind het ook erg snel gaan, het echte kleine is er nu wel af, maar dit is ook genieten hoor!

#4210506 Quote

Rodin staat nu sinds ongeveer een week ook op handen en voeten op het speelkleed of in de box… Echt zo’n vreemd gezicht…

Twiki, wow das echt niet normaal…. Tis idd dat je het met eigen ogen op de film hebt gezien anders zou je je schoonouders ook niet geloven denk ik

Liefs, Nicole (Rodin 22 weken)

#4210507 Quote

Nu al??? Nee zover is Andries absoluut niet. Heb hem al heeeeel vaak verteld dat als hij dan op z’n buik is gedraaid dat hij niet moet vergeten z’n armpje er onder uit te trekken, maar hij luisterd niet……

#4210531 Quote

Quintus ligt interdaad ook soms op zijn buik met zijn knietjes opgetrokken met zijn kontje in de lucht. Hij ligt dan vaak met 1 arm omhoog te zwaaien alsof ie zichzelf om wil zwiepen. Op zijn armpjes steunen en zijn borst opduwen doet ie nog niet.

Quintus, 28 mrt, 4,5 mnd

#4210533 Quote

Oh nee hier ook niet. Maar Rebecca heeft ondekt dat je op je rug ook overal kan komen. En omrollen heeft ze zo’n 3 weken geleden gedaan, en nu alleen half, als ze er zin in heeft, van buik naar rug wel. Maar zodra ze op haar buik ligt gaan die voetjes de lucht in. het is veel gemakkelijker verplaatsen dmv van papa of mama.
    Maar ben blij dat ze niet zo snel is als mijn man die liep ook al met 7 maanden. Nou dan is het echt gedaan met de rust.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen