Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1455243 Iemand Ervaring Met Zwanger Zijn 4maande Na Bevalling

• Auteur

heeft iemand ervaring met zwanger zijn 4 maande na vorige bevallling.
    kben 4maanden geleden bevallen. paar x tussentijdse bloedingen gehad.. nu x seks gehad ong 1.5week gelede nu al paar dage misselijk en nie lekker. sinds gister zere borsten en vanochtend lekte mn borsten.. hebbe ze na de bevallling al paar maande niet meer gedaan… zou t zo zijn…??? gistr btje bruin slijm gehad

#4210596 Quote

zou natuurlijk best kunnen… mijn zus en ik schelen ook een jaar… dus dat was 3 maanden na bevalling weer raak… 😉

#4210608 Quote

Heb je al een test gedaan? Ik ben benieuwd!
    Ik ben na 6 maanden weer zwanger geworden.Sneller dan we dachten. Alsof je dan extra vruchtbaar bent. Ik heb nu twee kindertjes dicht op elkaar. Het is zwaar, maar ontzettend leuk, ze zijn 1 en 2 en kunnen nu al heerlijk samen spelen. En twee in de luiers erg? Helemaal niet, gewoon achter elkaar verschonen. En dan zijn we er ook weer sneller vanaf!

Maar zie jij het zitten? Wil je weer zwanger zijn?

liefs Lorelei

#4210633 Quote

oh ja hoor dat is t niet we zoude t absoluut niet erg vinden als t zo is.. wel btje bang dan voor reacties van buitenwereld.. had je bij je 2e zwangerschap sneller klachtjes

#4211079 Quote

Nee, mijn tweede keer was niet zwaarder, het herstel daarna duurde wel langer. Voordat ik mijn energie weer terug had, waren we ruim een jaar verder…

#4212424 Quote

had gister ongesteld moete worden.. nu nog steeds niks… dus ben benieuwd… hopen dat zo blijft… wanneer zal ik us gaan teste

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4214598 Quote

hoi hoi.. kwas idd zwanger maar heb een miskraam gehad.. na 5 1/2week zwangerchap, had dus ff geen behoefte om op de site te zitten.. voelt echt klote want voor mn 1e zwangerschap al miskraam gehad… en mn dochtertje had tweeling geweest en nu weer.. hebb nu afgesproken om helemaal te stoppen met de pil.. maar heb voor mezelf nu echt oiets van nu al 3 miskramen en zou heel graag 2e levend kindje willen krijgen..maar op gegeven moment houdt het ook op.. maar jah wanneer…heb nu zoiets na 5 houdt het op… elke x dat verdriet hoe lang kan ik dat nog aan.. maar ja een kindje is weer zoiets moois dus jaah t is echt pffffffffffff

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen