Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1455372 Al Wat Ouder En Toch Zwanger

• Auteur

ik zou het leuk vinden om met oudere meiden
    die zwanger zijn te mailen
    liefs el

#4211085 Quote

Hallo,

Ik ben 38 en voor de eerste keer zwanger, ben uitgerekend op 1-4-2011 (nee geen grapje hahha).
    Als je oudere zwangeren bedoeld is het goed hoor dan reageer ik niet meer.
    Ik lees het wel.
    Groetjes mij

#4211181 Quote

hoi inieminie,

ik ben geen ‘oudere’ (pas een jong blaadje van 30 ;-). ik wou alleen even reageren omdat ik zag dat jij ook op 01-04 uitgereekend bent.
    weliswaar van de 2e maar toch.
    wanneer mogen jullie naar de vk?
    ik volgende week donderdag voor de termijnecho

#4211204 Quote

Hallo mamavanesmee,

ik ben 9 aug voor de eerste keer naar de vk geweest en heb een inwendige echo gehad , we hebben toen het hartje zien kloppen , 25 aug mogen we voor de tweede keer komen en wederom een echo.
    Leuk dat we dezelfde datum zijn uitgerekend, hoe voel je je?

Groetjes inieminie

#4211241 Quote

Sorry mamavanesmee ik ben niet naar vk geweest maar naar de gynaecoloog, dus……..dat maakt het iets anders.

#4211242 Quote

Hoi El,

Ik ben 38 en zwanger van nummer 2, is dat oud genoeg voor je?

@ inieminie en mamavanesmee Grappig, ook ik ben op 1 april uitgerekend!

Groetjes,
    Esz

#4211253 Quote

wat heet oud nee zo bedoel ik het niet
    ik ben zelf 46 ik vind het nog steeds moeilijk
    ik ben in 2008 gescheiden ik heb zelf 3 kinderen een van 20 een 17 en een van bijna 6 ik hen een vrind die 12 jaar heeft lopen vechten met zijn ex om zwanger te worden (het lag aan hem) niet dushij is zo blij ik ook wel maar maak me meer zorgen klinkt mischien stom als het niet goed is dan laaten we het weg halen dus afwachten maar ik beln wel erg misselijk

#4211793 Quote

vandaag niet veel gedaan,maar vamorgen mee geweest naar zwemles ,lekker hoor die gloor lucht toen moest ik heel gauw naar de w.c. ik kan haast mijn buik niet meer verbergen wat wil je 3 kinderen gehad en het zat al niet srak ,maar ik hoop echt dat het gauw de 30 is voor echo en de test.liefs ellen

#4211876 Quote

Hoi mamavanesmee,

Ik voel me erg goed heb vrijwel nergens last van, af en toe een geborrel / zeurderig gevoel in mijn buik en veel plassen wat nu wel iets minder word.Ook voel ik me wat opgeblazen, lijkt wel of ik het niet meer kan verbergen.
    Eigenlijk vnd ik het ook wel wat angstig dat ik zo weinig klachten heb. Woensdag voor controle gynaecoloog en tevens echo om te kijken of het goed groeit,spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat vervelend dat je zo misselijk bent en zeker als je het met jou werk zo moeilijk verborgen kunt houden pffffffffffffff hoop voor je dat het morgen goed gaat.
    Mijn berekening is ook van eerste dag laatste menstruatie.
    Nou we horen wel weer van elkaar hoe de controle was.

gr inieminie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen