Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

FF voorstellen…

• Auteur

Hey shaan,

heb vanmorgen een nieuwe topic aangemaakt. Lees officieel 2-3 weken zwanger. Dus als je daar vanuit gaat dan zouden ze volgende week nog geen kloppend hartje kunnen zien. Maar heb vanmorgen dan ook meteen maar een afspraak gemaakt voor de eerste echo. zij zei: dan kom je 2 aug. want dan moet er zeker wel iets te zien zijn. het zou ook niet leuk zijn als er volgende week niks te zien zou zijn. want daar wordt je ook niet vrolijk van…

Verder heb ik weinig last van kwaaltjes. Mijn borsten zijn wel erg gevoelig. Was vorige week erg moe. maar nu eigenlijk niet meer. En misselijk ben ik 1 dag geweest. Heb wel af en toe lichte hoofdpijn. op dit moment voel ik me prima! hopelijk blijft dat ook zo. Voor jou hoop ik ook dat je je snel wat beter gaat voelen, zodat je er nog meer van kunt genieten!!!

#4211938 Quote

haay haay,
    ja ik vind het ook een beetje vaag hoe ze dat allemaal berekenen…. ik ben nu bijna 6 weken (zeggen ze) mijn eerste dag was 12 juli en wel van 28 dagen dus ja…. ik geloof het allemaal wel!!
    ik zou niet durven zeggen of het hartje klopt maar ze zien inieder geval wel dat er wat zit en dat is voor ons al heel belangrijk! vorige keer zagen ze dus helemaal niets.
    bij een kennis van ons was het ook wel te zien en toen nog niet het hartje 2 weken later moesten ze weer en toen hoorde ze het hartje wel!
    het kan alle kanten op en nu wel de goeie voor zowel jou als mij het komt allemaal goed!

ik vind het idd ook gezellig om zo te kletsen en je “ei”kwijt te kunnen….

ps: ben jij ook zoooooo misselijk en vreselijk moe?? ik kan wel de heledag slapen…

#4212514 Quote

haay haay,

het is bijna morgen…. spannend:D
    nog 3 daagjes dan is het ook donderdag kan niet snel genoeg gaan haha;)
    hoe is het verder met je?

groetjes

#4212545 Quote

Heeey!

Ja indd… SPANNEND!!!
    Heb er erg veel zin in. Ook al zal er verder weinig gebeuren. Maar het begint allemaal wat echter te worden. Ik heb ook al met het echocentrum gebeld. Wij hebben 2 sept. De eerste echo. Kan bijna niet wachten! jij hebt de echo donderdag. Ben erg benieuwd wat er allemaal al te zien is. En hopelijk sowieso goed nieuws…

Verder gaat het met mij prima. Weinig last van de kwaaltjes. Mijn borsten zijn iets minder gevoelig. Wat ik wel zo af en toe heb, is dat mijn buik rechts onderin een beetje trekt, zeurig gevoel. als ik het dan aan raak en er een beetje op druk dan voel je het een beetje borrelen… zal wel goed zijn?!

Hoe ist verder met jou?

xx

#4212680 Quote

haay haay,
    bij mij is alles goed… wel veel kwaaltjes maar goede kwaaltjes he haha….
    ja wij krijgen meteen een echo ben benieuwd!!!
    ik hoor het wel hoe het morgen bij jullie ging.

x

#4213132 Quote

Heeey Shaan,

Zoals beloofd zou ik je op de hoogte houden over hoe en wat vandaag bij de vk. We hebben een hele leuke kennismaking gehad. kon alles bespreken…
    Want al voel ik me heel goed. toch ben je ergens wel een beetje angstig. Maar mijn vk zei: al zou je alle kwalen hebben die je maar kan bedenken, nog is het dan niet 100% zeker dat het goed blijft gaan. en andersom dus ook niet. We hebben alles doorgenomen. Bloeddruk en gewicht gemeten. Dat was beide prima. En we hebben berekend hoever ik dan nu zou zijn…. Ben morgen 6 weken zwanger en zou 20 april uitgerekend zijn. Dus dat houdt in dat we volgende week do. een mooie duidelijke echo kunnen hebben. Ben helemaal happy!!!

Wens jou voor do. natuurlijk ook heel veel succes! laat je me ff weten hoe het gegaan is? ben erg benieuwd.

xx

#4213280 Quote

Haay,

Ik ben al begonnen met duimen voor jullie!
    dat je bruine afscheiding verliest kan geen kwaad. Het kan een innestelingsbloeding zijn… zolang het niet samen gaat met hevig bloedverlies en echt pijnlijke krampen, dan zal het allemaal wel wat mee vallen. Maar snap best dat je er hopeloos van wordt. Je hebt een eerdere ervaring waarbij het niet goed was. Maar ik weet zeker dat het bij jullie ook goed zit! Nog 1 nachtje slapen en dan hoop ik dat je er nog meer van kunt gaan genieten.
    Wens jou en je mannetje heel veel plezier/ succes.

x

#4213294 Quote

ja dankje wel…
    wij hopen ook op het beste we zien wel… meer kunnen we niet doen..
    ik hoop wel dat ik morgen een leuke verloskundige heb. de vorige die ik had die kon geen echo`s maken kwamen nog voor niets werden we doorgestuurd naar een andere….

tot morgen x

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct