Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1455564 Echo

• Auteur

Gisterenmiddag onze wurm wezen bekijken. HIj/zij doet het erg goed. In het begin sliep het kleine ding, maar omdat ze het uitwendig niet zo heel goed kon zien, heeft ze nog een inwendige gemaakt. En daar werd het wel wakker van. De beentjes gingen op en neer en later kwam er een imitatie van lee towers. Vriend helemaal blij om het te zien en ik helemaal emotioneel. De kans dat het nu nog mis gaat is heel klein. Dat was wel even het lekkerste nieuws dat ik in tijden gehoord heb, Durf eindelijk oprecht blij te zijn. Nu nog de 12 weken-echo en dan gaan we echt genieten.

tamjo
    Bijdrager
    #4210939 Quote

Gefeliciteerd hoor. Hoe ver ben je nu dan?

Ik mag morgen avond. Kan niet meer wachten zeg.

Gr. Tamjo

#4210952 Quote

Super zeg!
    Ik mag vanmiddag, ben nu 8 weken. Hoop dat ze iets kunnen zien/horen. Vindt het nu nog spannender als bij mijn zoontje!
    laat het jullie weten!!

#4210953 Quote

Super zeg! Ik mag vanmiddag, ben nu 8 weken. Hoop dat ze iets kunnen zien/horen. Vind het nu nog spannender dan bij mijn zoontje.
    Laat het jullie weten!!

#4211026 Quote

Ow meid wat fijn!
    Geniet ervan!

xxx

#4211560 Quote

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Goed nieuws!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen