Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1455599 Tweelingmamas

• Auteur

Hi meiden,

Ik las al onder het topic ‘Hoe gaat het’ dat het bij Mamamar nog wel goed gaat, maar dat Nathalie het helemaal zat is! Dus ik dacht: we doen weer even een tweelingtopic, want onze beebs zullen toch hoogstwaarschijnlijk een paar weekjes eerder komen, wellicht wel in augustus?
    Net als Mamamar, liggen mijn baby’s ook in mijn schoot, ik kan niet meer met mijn benen bij elkaar zitten. En net als Nathalie ben ik het helemaal ZAT!! Alle kwaaltjes, de enorme buik, de bekkenpijn, het wachten, het niets meer kunnen, mijn hormonen, noem maar op! En tegelijk voel ik me daar een beetje schuldig over, want we zijn weer heel snel zwanger geworden, en spontaan gezegend met 2 kinderen erbij, terwijl dat niet voor iedereen geldt.. Maar de lol is er nu wel vanaf!
    Donderdag nog echo en dan maandag inwendig onderzoek om te bepalen hoe ze gaan inleiden (ben dan 37w1d).
    Het einde is in zicht en ik kan niet meer wachten!
    Ben benieuwd naar jullie!

#4211010 Quote

Petje af hoor!!!

Heel veel sterkte met de laatste mega zware loodjes!

#4211041 Quote

Pfff… nou inderdaad sterkte. Ik kan me voorstellen dat jullie laatste loodjes dubbel zwaar zijn.

#4211051 Quote

Hey Nathalie,

Hoe herkenbaar!! Gelukkig nam de gynaecoloog in het ziekenhuis mij heel serieus toen ik 2 weken geleden zei dat ik het niet langer dan 37 weken zou trekken. Wellicht kun je dit bij je volgende controle ook nog even heel duidelijk maken, want niemand heeft er iets aan als je oververmoeid aan de bevalling begint èn met name de periode erna!!
    Vanaf 36 wk gaat de werking van de placenta afnemen en we zijn al hartstikke ver gekomen. Zou zonde zijn als ze je nu te ver laten lopen, terwijl je het zelf niet meer ziet zitten..
    Sterkte nog even, you’re not alone!

En de andere dames: bedankt voor de bemoedigende woorden =)

#4211058 Quote

Lieve tweeling mama’s,

Ik hoop voor jullie dat de kleintjes snel geboren worden en dat jullie dan dubbel kunnen genieten..

Nog even volhouden, veel sterkte!!

Liefs, Liselotte

#4211071 Quote

Hey tweelingmama’s,

Nog heel eventjes, en dan kunnen jullie jullie mini’s in jullie armen sluiten!!
    Heel veel succes, en vooral sterkte met die verschrikkelijke laatste loodjes. Ik klaag af en toe wel een beetje, maar kan me neit indenken hoe het voor jullie is!! Heel veel sterkte! En we hopen snel op een berichtje dat jullie toch augustusmama’s zijn geworden 😉

Liefs,

T

#4211093 Quote

Tweelingmama’s,

Ook ik wil jullie even een hart onder de riem steken. Mijn topic ‘hoe gaat het’ was ook vooral uit nieuwsgierigheid naar jullie. Maar om niemand te vergeten heb ik er een algemeen topic van gemaakt (en ik was natuurlijk ook erg benieuwd naar de andere zwangeren).

Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie het zat zijn en daar hoeven jullie je niet voor te schamen!!

Wie weet kunnen jullie heel gauw een topic ‘geboren’ plaatsen.
    Maar wel graag op het septemberforum ook al worden jullie augustusmama’s 😉

Liefs,

#4211104 Quote

Tuurlijk plaats ik mijn berichtje op het Septemberforum! Jullie luisteren ook altijd netjes naar ons gezeur, dan gaan we jullie het leuke nieuws toch niet onthouden??

Myrte, ik ga inderdaad duidelijk maken dat ik ze wil laten komen bij de volgende afspraak. Desnoods pers ik er een paar tranen uit (waarschijnlijk hoef ik daar niet zo heel erg mijn best voor te doen, ze zitten redelijk hoog) Maar laten we positief blijven, misschien zijn ze er voor die tijd al!

Vandaag bij C1000 een fruitpakket gehaald en daar zit ananas in…die ga ik vanavond helemaal opeten….dat stimuleert weeen toch?? hihi

#4211115 Quote

Ha meiden,
    Het gaat bij mij inderdaad nog redelijk goed. Voel me goed heb absoluut geen pijntjes of last van benauwdheid. Eigenlijk ben ik het nog niet echt heel beu kan nog wel even. Heb ook echt beetje op eind de vakantie gerekend, dus begin september dan ben ik pas 37 weken.
    Ik doe eigenlijk heel de dag niks en de 2 oudste kinderen, gaan steeds logeren bij zussen of een dagje spelen en de jongste gaat mee slapen ’s middags. Ben wel heel erg in mezelf gekeerd en kan me nergens op concentreren, ziet zomaar een beetje te seuten.
    Gisteren had ik even ‘paniek’ had echt het gevoel dat de bevalling niet lang op zich zou wachten, maar vandaag weer rustig doorgescharreld. af en toe heb ik wel harde buiken, maar niet meer dan 3 op een dag.
    Ik mag dond. op controle, hebben jullie nou ook elke keer een ctg? Ben ook heel benieuwd of ze eigenlijk wel goed liggen en of de onderste al is ingedaald.
    Maar meiden ik wens jullie veel sterkte toe en hopen dat de beebs er bij jullie over een week zijn.
    nathalie eet smakelijk met je ananas en hopen dat het helpt. Bij onze jongste was ik 5 dagen overtijd en zo beu dat we seks hebben gehad en 5 uur later was de knul er. Maar bij iedereen is het weer anders.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen