Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1455670 Cadeautip Op Geboortekaartje

• Auteur

Ik ben nogal een controlfreak en daarom zou ik graag zo min mogelijk kleertjes willen ontvangen van ons kraambezoek.
    Nu had ik bedacht dat het misschien handig is om de cadeautip op het geboortekaartje te zetten?
    Ik zou namelijk graag Prenatalbonnen ontvangen. Met kleertjes zijn we natuurlijk altijd blij, maar die hebben we zelf al erg veel.
    Wat vinden jullie ervan?

#4211028 Quote

Leuke zin erop:

Het meeste heeft ons kleintje al,
    daarom maakt u ons blij met een bon van Prenatal!

Behoeft geen uitleg lijkt me 😉

succes!

#4211039 Quote

vind ik ook hoor.. als t bij ons nu toch weer raak is en t zou weer meisje worden zou ik er ook zoiets opzetten hoor of kadotip envelop ofzo

suno
    Bijdrager
    #4211053 Quote

ik vind kleertjes altijd best persoonlijk. Ieder zijn smaak is anders. Dus juist een bon, lijkt me! Ik vond die zin van Juulke echt helemaal goed. Het zou mij niet storen als ik de kraamvisite was. En als ze iets anders, persoonlijks willen geven, kunnen ze dat altijd nog beslissen toch..

#4211074 Quote

Ik heb die zin van Juulke ook even opgeschreven hahahaah. Ik ben precies hetzelfde… Kleertjes wil ik graag zelf kopen voor onze uk puur vanwege mijn moeilijke smaak!

#4211081 Quote

Mijn ervaring is dat veel mensen echt wel vragen wat je graag wilt hebben. Je kan dan altijd nog aangeven dat je graag een “bon” wilt hebben. Ik zou niet specifiek vragen om een prenatal bon, puur omdat je dan de vrijheid voor iets anders weghaalt. Wij hebben bijvoorbeeld ook een bon van de V&D gehad, ook prima toch?

Ik vind ook dat je juist erg goed voor de bevalling kan zeggen (als het ter sprake komt) dat je geen kleertjes wilt om die en die reden… ik heb juist aangegeven dat ik graag kleertjes wilde hebben (ik zei dan iets van “we hebben weinig kleertjes gekocht, want die wil ik graag krijgen van de visite omdat we nu nog niet weten of het een jongen of een meid is en dan heb ik straks niet alleen van die cremekleurige “zoete” pakjes voor zowel jongens als meisjes” of iets in die trant). Gevolg is dat we wel veel kleertjes hebben gehad. Ik dacht ook dat ik een hele specifieke smaak zou hebben, maar ik kan eerlijk zeggen dat ik maar 1 pakje heb gehad dat ik echt niet mooi vond. De rest was leuk. De meeste mensen pakken zo’n hint echt wel op.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4211096 Quote

Heb er nog niet zo over nagedacht, bij mn zoontje vroegen veel mensen het ook wat we leuk vonden.

Misschien dat wij er bij de 2e gewoon een envelopje opzetten, het geld wat je krijgt kan je bijv ook op een spaarrekening zetten als je er geen kleertjes van koopt of die al hebt.

#4211109 Quote

Je kunt er prima iets opzetten als je je daar prettig bij voelt…gaat erom wat jullie ervan vinden en niet wat een ander daarvan denkt toch..

Ik zou denk ik ook niet zo specifiek een bon van de prenatal vragen maar eerder algemeen naar kadobonnen. En inderdaad vragen de meeste mensen wel wat je graag wilt hebben!

#4211155 Quote

He Bloijens en de rest,

Ik denk ook dat je gewoon jezelf moet zijn en als jij daar wat over wilt zeggen dan moet je dat gewoon doen. Wat maakt het nou uit wat anderen denken of zeggen. Die hebben toch altijd wel een mening. Als jij nou graag iets wilt hebben of echt al teveel hebt van een ander dan is dat beter om aan te geven dan op later termijn het proberen om te ruilen of niet te gebruiken.

Ikzelf ben kunstenaar van huis uit en mijn vent drummer, we zijn dus een beetje ‘alternatief’, maar ja als mijn moeder dan perse een mini joggingpak van nike wilt geven….tja, nou dan krijgt de kleine die lekker aan- ook al lijkt het mij niet het mooiste. ze groeien er toch zo weer uit 🙂 hahaha

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen