Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

na de bevalling een fluxus (nabloeding)

• Auteur

hoi
    ik heb ook een flinke nabloeding gehad, ben thuis bevallen en bij mij stopte het net op tijd..
    anders werd het ziekenhuis zei ze.
    net geen 2 liter zei de vk.
    nu is mij verteld dat dat niks te maken heeft met de volgende zwangerschap, had het bewust nog even gevraagd namelijk.
    ze zei dat is helemaal afhankelijk per bevalling.
    het is mijn 4e en ik heb het ook niet bij de andere 2 gehad.
    ik was er gelukkig ook snel weer door ijzertabletten en goed veel vitamines eten en tja rusten!
    ik kon de kleine snachts niet eens voeden omdat ik te slap was..
    maar ik was er toch vrij snel weer…
    maar goed ik ga de vk nogmaals vragen ivm nabloeding… of die kans er weer is.

liefs

#4215713 Quote

het gaat ondertussen wat beter. we hebben geluk dat we een rustig kindje hebben zodat ik veel kan rusten, en mijn man is nu nog 1,5 week vrij, dus in de middag op bed. Ook doet hij nu de nachtvoeding en ik de laatste. Zodat ik van ongeveer half 12 tot in de ochtend kan blijven liggen (afhankelijk van hoelaat Hessel zich meld). Heb hb is al aardig gestegen in 3 weken, dus mag niet lagen. Maar het is best wel pittig allemaal! Maar ik geniet erg van mn kleine man!

#4217011 Quote

heb zelf ruim 1 liter verloren en ijzer te kort floradix werkt goed en veel groente met ijzer erin veeel sterkte

#4270870 Quote

Ik heb 1 1/2 liter bloed verloren bij de eerste. Bij de tweede was alles gelukkig normaal. Moest bij de tweede wel in het ziekenhuis bevallen. En nu waarschijnlijk weer bij de derde.
    De kraamverzorgster had het over Roosvisee verro, daar zit extra ijzer in en dat heb ik in de kraamweek gedronken, de eerste paar dagen voelde ik me wel slap. Daarna ging het beter.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct