Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1455879 What Could It Be

• Auteur

Gisteravond steken in m’n onderbuik.. Bij m’n eierstok, lies.. Vanochtend stond ik op verloor m’n evenwicht tot 3/4 keer toe en ben misselijk.. Heb ook spierpijn in m’n bovenbenen terwijl ik niets gedaan heb qua sport ofzo.. Fijne dag meiden!

#4211234 Quote

Hoi Joyce,

Ik herken een paar klachten. Ik had vorige week soortgelijke klachten. Ik kreeg steken links in mijn lies, voor op mijn bovenbeen spierpijn, maar niet echt misselijk, alleen een paar dagen een beetje een branderig gevoel in mijn keel, gevoelige borsten (beurs gevoel). Bij mij duurde dat een dag of 3 en toen kwam ik vrijdagavond tot de ontdekking dat het ook een aankondiging was dat ik ongesteld moest worden. Meteen daarna waren al mijn klachten verdwenen. Dus wellicht geldt dit ook voor jou.

Groeten Debs

#4211244 Quote

Thanks.. Wie weet maar dan zou ik nu een heel korte cyclus hebben.. De 3e was nl m’n eerste dag.. Haha.. Wie weet.. Wacht het rustig af.. Was dus even een tegenvaller voor je.. Bedankt voor de reactie!

#4211291 Quote

misschien eisprong?

#4211294 Quote

Ja,

Misschien je eisprong.
    Die voelde ik ook regelmatig met steken in mijn lies.

Succes!

groetjes “zwanger van nummer 2”

#4211553 Quote

Bedankt voor de reacties! Ik heb net een ovulatietest gedaan en deze gaf aan dat ik idd aan het ovuleren ben.. 🙂 vanavond of morgenvroeg dus maar eens extra lief zijn.. 😉

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen