Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

al iets gekocht?

• Auteur

Hallo,
    Hier ook nog niets gekocht. Eerst de echo maar even afwachten. Mijn moeder had de vorige keer al wel een klein cadeautje gekocht maar toen werdt het een miskraam. Nu weet niemand het nog. Eerst meer zekerheid en dan langzaam naar leuke dingentjes gaan kijken……

#4214124 Quote

Nee nog niks gekocht, we willen eerst maandag onze termijnecho afwachten, al hebben we 2 weken geleden al een kloppend hartje gezien. Maar na onze miskraan 1,5 jaar geleden durven we nog even niet zo goed. We gaan het wel dit weekend aan de opa’s en oma’s vertellen.

#4215527 Quote

Hoihoi, hier ook nog niet echt iets gekocht.
    Heb ook ook nog alles van mijn zoontje die nu net 2 jaar is. We willen weten wat het is,dus als het meisje is kan ik eindelijk iets kopen,hahaha…dat duurt alleen nog een week of 12/13!!
    Ik heb alleen gisteren zo’n babyspeeltje gekocht met twee van die zonnetjes die om elkaar heen draaien! Meer omdat het een speelgoedje van eeuwen geleden is,lekker nostalgisch,hahaha…Heb ik vroeger zelf gehad als baby.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct